phantomet Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Da er junior dårlig igjen!!! Kastet nettopp opp i sengen sin, og hylte som besatt... Stakkars lille syke gutten. Selv lå jeg i sengen min og håpet på en rolig natts hvile, slik at jeg blir frisk selv...å nei da! Opp og hoppe! Phantom-mannen bar gutten inn på badet og fikk dusjet og vasket ham, mens jeg fikk æren av å skifte på sengen og vaske seng og gulv... Nå er han igang igjen...Flinke gutten kaste opp i bøtte nå, med pappaen som hjelp... Jeg er så svimmel at jeg knapt klarer å stå, med feber og hodepine...så jeg kjenner at dette er litt i meste laget...
dritgrei hei hei! Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 kjære kjære kjære deg! hva skal jeg si da? annet enn uff, og fader altså... skulle ikke du få slappe av nå? god bedring til lille fine blide gutten, og god bedring til deg også! jeg sender alt jeg har av energi og bli frisk krefter, for dette fortjener dere slettes ikke! God bedring begge to! god klem fra
Karomamma Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Huff og huff - stakkars lille phantomet!! Gooooood bedring som kommer til deg og junioren snaaaaaart! Klem fra
Gummelillan Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Huff, stakkars kjære vennen! Når skal du få hvilt deg og kommet til hektene da???? Er det noe jeg kan hjelpe med så forlanger jeg å få høre det! Får lyst til å sette kursen mot Phantomhjemmet for å pleie både junior og deg, men kommer desverre ikke fra her - her er det eldste prinsesses tur til måtte holde sengen i dag... Men satser på at hun er frisk igjen snart og DA kan jeg hjelpe deg hvis det er noe altså! Stoooor godbedringsklem fra
Maud Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Stakkars deg. Det er synd på dere. Å være syk selv med en liten som kaster opp, det er slitsomt det! Ønsker dere begge god bedring og håper dere har en bedre dag i morgen.
Superlis Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Kan ikke gjøre annet enn å sende mange gode tanker og ønske dere friske igjen FORT!!!!!! Kos,kos!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Det var da fælt som dere har fått det!!! Ta vare på DEG også da:-) Har hørt flere som har fått dette i to omganger.......håper dere er ferdige snart......oppkast er bare det verste..... GOD BEDRING til dere alle!! Klem fra
Reveenka Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Uff, dette høres ikke ut som noe man trenger midt i innspurten til julen! Og ekstra ille når man er syk selv; da skal man jammen grave dypt etter kreftene når man skal ta seg av omgangssyke barn - stakkars deg; jeg sender litt ekstra krefter og oppmuntring til deg! Hvis Phantompappaen er hjemme med dere, så kryp opp i sengen med en kopp te, og få deg en liten blund - søvn hjelper på bedringsprosessen; ikke lov å dibbe mer nå!
her@ Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Åh, huff og huff. Håper det går fort over så dere blir friske og fit for fight til jul iallfall. Er ikke akkurat den juleinnspurten en ønsker seg... God bedring til dere begge:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Stor godbedringsklem fra meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå