Gå til innhold

Jepp, da er det tid for en oppsummering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, det var meg - hehehehe

Siste uka har vært det en kan kalle begivenhetsrik!!! Først positiv test, så huskjøp og så all moroa som jeg har hatt her de siste dagene:-)

For å begynne med den berømmelige graviditeten, så hadde jeg allerede før testen sterke indikasjoner på at noe var på gang - tante rød som ikke kom, ekstrem trøtthet på ettermiddagen og en spesiell følelse i kroppen. Vi hadde jo snakket om at vi ønsket en til, men hadde ikke trodd det skulle skje så fort da - men gledelig for det:-) Ellers er formen bra - og foreløpig termin er 08.08.07.

Torsdag var vi på visning, og bestemte oss med en gang at dette huset ville vi ha - og fordi så få kjøper hus i desember, så var vi heldige og fikk det til prisantydning - JIPPI!!!

Også var det det berømmelige innlegget der jeg ville være anonym da.Jeg ante virkelig ikke konsekvensene av det jeg gjorde - men engasjementet her fikk da tråden til topps på popularitetslista:-) "Julegava" til far ble fort avlyst - går jo ikke an å holde hemmelig noe når man ler så man holder på å falle av stolen. Til slutt så måtte jeg fortelle ham det, og vise ham hva som foregikk her. Hadde det jo moro han også (skal forresten hilse og si takk for underholdningen).

Jeg må få takke for alle gratulasjoner - og ikke minst for all moroa de siste dagene. Har vært utrolig gøy å følge med på spekulasjonene om hvem det kunne være og ikke være...

Damer - dere virker å være dritgreie alle sammen;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hipp hurra for He-and her@:-)))))))))))

Du har virkelig fått de små grå i sving - vi har jo mistenkt og blitt mistenkt samtlige her inne.............hahahahahahahahaha.......utrolig morsomt!!!

Lykke lykke til med hus og baby og alt sammen - det blir et spennende nytt år for dere - det er helt sikkert:)))

Hilse masse til far i huset og si at vi har moret oss stort vi også;-))

Ha en flott kveld og klem til dere begge:-)))

Skrevet

Ja, en engasjert gjeng her inne ;-)

Vi hadde det gøy vi - og du fikk vel flere av oss til å ha lyst til å slå følge!

Nok en gang gratulerer!!!

Skrevet

Vi har hatt noen spennende dager!!! Takk for det!! Gratulerer så kjempe masse alle i huset:) det var godt at vi slapp og vente helt til julaften!! Lykke til,blir morro og følge dere fremover,kjempe spennende,supergøy!! Kos,kos:)))))))

Skrevet

GRATULERER !!!!!!!! =0)

endelig fikk vi vite,hehe.kjempemorro!!!

har virkelig vært noen enormt gøye dager her inne.

har ledd så jeg rista =))

kos deg masse med nyhus og voksende mage.

tenk å få starte jula med den julegaven da!

gratulerer nok en gang,til dere begge.=0)

klem=)

Skrevet

Gratulerer så masse med både spire, hus og årets desidert mest engasjerende bidrag til oss "gæmliser"! Lykke til videre. Så gøy at vi får være med helt fra start... Du får holde oss orientert underveis. Heldiggrisen!!!

Skrevet

Gratulerer, Her@!!! Så moro og hvilken utrolig uke dere har hatt :)

Det nye året blir virkelig spennende for dere!!

Masse masse masse lykke til!!!

Og tusener på tusener av takk for god underholdning :)

Skrevet

Gratulerer med den gode nyheten! Du har jammen gjort det morsomt for oss alle her inne. Skjønner at du ikke kunne holde på hemmeligheten lenger. Ser deg for meg der du sitter og ler foran PC'en og hvordan du sliter med å forklare for mannen :-D

Skrevet

Må bare få gratulere igjen; med huskjøp og ny verdensborger på gang!

(Men var det du som kalte deg "sistemann" med tre barn fra før inne på BiM? Termindatoen var hvertfall den samme. Jeg prøvde å lage meg en liste over mulige suspects....)

Og stor ståhei ble det her inne, ja - rene hønsegården! Takk for mye moro! c",)

Skrevet

Takk for mange koselige hilsninger.

Nei, det var nok ikke meg som kalte meg "sistemann", selv om dette desidert er det altså...

Skrevet

Hehe... Igjen, gratulerer så masse! Du har gitt oss mye moro denne uka :-)

Litt av ei uke du har hatt også må jeg si :-)

Er NESTEN litt misunnelig jeg.... hahaha... Det skal bli morsomt å følge med fremover ;-)))

Skrevet

Det er så mange nye innlegg her inne at jeg har problemer med å følge med. Så dette først nå. Gratulerer! Kan tenke meg at du virkelig har kost deg over alle innleggene disse dagene. Morsomt har det i hvert fall vært. :-)

Skrevet

Fikk tilslutt med meg at det var du som var den heldige :o)

Gratulerer sååååååå mye med svangerskap og huskjøp!

Stor grattisklæm

fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...