Tom Pupp og Lille Snupp Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Takk for kjempekoselig treff i kveld, jenter! Har kommet hjem til min kjære og skrytt av den knalle gjengen som møttes på Pigen i kveld :-) Ser allerede frem til neste treff over nyttår. Frem til det får vi møtes her inne. Her er det plass for alle som har noe positivt å komme med i forhold til svangerskap, kjærester/menn og familie!
Trinic Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Takk for igår ja! Det var kjempe koselig:) ååå så deilig å komme seg ut litt... Håper å få være med på flere treff selv om veslemor melder sin ankomst i januar(håper jeg). Kom hjem til et rydda hus i går så all takk til min kjære kjære samboer, som stadig overrasker meg og som jeg er såå glad i:)
bella27 Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Det var kjempe kjekt med treff i går:). Storkoste meg. Neste gang tropper jeg opp med baby utenfor magen:) Ellers til opplysning; ELSKER JEG KJÆRESTEN MIN! Tenk ;jeg er så HELDIG å få gifte meg med han til neste år:)) Hvis noen av dere ikke har msn. adr min og har lyst til å skravle, here it is: [email protected] Masse klemmer til dere.
bella27 Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Dytter litt på denne, jeg:) I dag fikk jeg endelig kjøpt meg noen sko som passet.. Det er jammen ikke lett og finne noen pensko som passer str. elefantfot alså Så nå er jeg mer en lykkelig. Klemmer på.
Fru Lee Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 takk for i går:-) veldig hyggelig.... I dag har jeg bakt kakemenner. Så nå har jeg 3 sorter i boks(bokstavelig talt:-)) Mannen skal begynne å "modifisere" stellebordet vi skal ha, i dag. Ett vi hadde til storesøster, som han har tegnet og bygd helt fra bunn:-) En skikkelig dyktig handymann jeg har altså, veldig fornøyd med det:-) Så bra att du fant deg sko, bella, da er du vel klar for fest!
hohoo Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Hallo hallo Ja, det var veldig trivelig å møte dere alle. Fint og ha noen å prate med, prate om det utrolige som skjer med oss. Vi holder på med å pusse opp og i dag har mannen min jobbet som en helt. Klarer ikke å holde meg helt unna, selv om jeg egentlig skulle ha slappet av litt. Gleder meg til vi ses på nyåret. Kos deg på festen bella. ses alle sammen:)
Tom Pupp og Lille Snupp Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2006 Hei igjen! Håper alle har hatt en bra dag. Vi har hatt juleverksted i barnehagen i dag og det er koselig, men slitsomt! Måtte sove et par timer da jeg kom hjem. Min kjære ringte rett før jeg var i Drømmeland og skulle handle på vei hjem og lage middag til oss :-) Deilig å bli skjemt bort litt! I morgen har jeg fri og skal begynne på julegavene... Gleder meg allerede til neste jul - da kan vi sende bildejulekort og gi bort innrammede bilder av Vesla i julegave. Liker enkle og gode løsninger! Vi snakkes, jenter!
Trinic Skrevet 15. desember 2006 #8 Skrevet 15. desember 2006 Min siste arbeidsdag idag!! Og når jeg kom hjem litt seint igår, igjen... Fikk jeg beskjed om at nå skulle vi(sambo og jeg) ha litt kvalitetstid sammen, bare jeg slutta å fly sånn, hehe... Men det har vært så mye denne uka her og jeg har hatt sååå mye energi... oj oj oj.... Så fra og med idag skal jeg og min kjære samboer, som jeg elsker over alt på jord, tilbringe masse tid sammen, mens vi enda har tid:) Men nå må jeg gjøre meg klar til min siste arbeidsdag! Og dere, det er bare litt over ei uke til jul!! Er alle ferdig med alt som skal gjøres?? Jeg skulle gjerne kjøpt en kalkun til nyttår, men tror ikke jeg får plass i fryser`n. For den har vi fylt opp etter elgjakta... hm... Får vel kjøpe meg en fryser til! Ha en fantastisk dag alle sammen!!
Tom Pupp og Lille Snupp Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2006 Snufs... Ligger under dyna med influensa jeg. Så nå står juleforberedelsene på vent til jeg blir frisk igjen.. Min kjære skal ut i søndagshandelkaoset i dag og se om han finner noen julegaver og så skal han leie noen filmer så jeg har noe å finne på her jeg ligger! Snillingen min!! Håper jeg blir fort frisk, for jeg har ikke tid til å være syk jeg :-) Håper dere er friske og raske, damer, og at dere er i rute med juletingene, så dere bare kan slappe av og nyte siste uka før jul.
bella27 Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Denne hadde visst havnet på 2 side.. Og det kan vi jo ikke ha noe av:) Jeg var på julebord fredagen, kjempe koselig! Lørdagen fikset vi julekort og presanger.. puuh.. Og i går reiste vi til sverige. Nå er fryseren full, og vi ganske mye blakkere. Med andre ord; hatt en super (og slitsom) helg med samboeren. I dag skal jeg begynne med julevask av hele huset!! God bedring marsfrøken.. Ikke kjekt å være syk midt i julestria. Klemmer fra
mars79 Skrevet 19. desember 2006 #11 Skrevet 19. desember 2006 Hei på dere Ikke fått vært inne og skrevet noe før nå.. Lillemor har vært syk stakkar så her har vi ikke sovet så mye i det siste, men i går begynte vi med astma medisin til henne og i natt har ho vært mye bedre Håper ikke ho har astma, men deilig å få sove litt... Snille mann min var hjemme i går så jeg skulle få slappe litt av, ikke greit med 2 små og en i magen bestandig, hvertfall når man ikke får sove på natta!!! Ja god bedring til deg **marsfrøken** Kjedelig å ligge syk nå rett før jul.. Snakkes!
mars79 Skrevet 21. desember 2006 #12 Skrevet 21. desember 2006 Hei igjen.. Travle nå før jul alle sammen? Her er det bare matinnkjøp og vasking igjen så er alt klart... Var på kontroll i går og da fikk jeg KS dato så 5 mars får vi hilse på den lille i magen.. Helt rart og ha en dato og forholde seg til at da faktisk kommer babyen vår Plutselig ble det 2uke kortere ventetid Så marsfrøken og hohoo, håper dere får litt for tida så vi kan være på sykehuset samtidig Men GOD JUL alle sammen, så ses vi etter nyttår!!
Tom Pupp og Lille Snupp Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 26. desember 2006 Hei - og riktig god romjul til alle sammen! Har fri frem til 3. januar og skal nyte hvert minutt, mens stakkars samboer må tilbake på jobb igjen i morgen. Har hatt en koselig julefeiring, litt sammen og litt hver for oss. Fra og med neste år skal vi feire sammen og det er vi begge to spente på..... også med ei lita tulle :-) Har fått litt småting til henne denne jula og gavekort på flere babybutikker, så nå gleder jeg meg til januarsalget!!! Så heldig du er, mars79, som vet når det store skal skje!! Skal prøve å henge meg på rundt samme dato Håper dere januarmammaene holder ut og at dere fullfører nyttårsfeiring før det skjer noe! Ønsker alle et 2007 fullt av glede og gode opplevelser - og ser frme til mange nye treff! Klemmer til alle sammen.
Trinic Skrevet 29. desember 2006 #14 Skrevet 29. desember 2006 Oj nå lå vi på side 5!! Så dytter den litt opp igjen jeg. Her skal ingen unge ut før over nytt år. Men legen min, han tror jeg prøver å få ut denne ungen før. Her om onsdagen var 2 gang på kort tid, han sendte meg på sjukehuset(formen min har da vært bra hele tiden) med mistanke om svangerskapsforgifting. Hadde høyt blodtrykk + ødemer i fingre og bein, men urinen har vært fin hele tiden. Men for all del greit at han er bekymret å vil sjekke det. Men når jeg kommer på sjukehuset, ferdig pakket og egentlig veldig klar for å få satt igang fødselen(for det har legen sagt), er alt i orden, BT er fint og masse liv i magen og ungen vokser som den skal + bra med fostervann og alt det der. Og de sender meg hjem igjen... Hm.. Føler meg litt dum jeg da... Flyr inn og ut... Og ringer rundt så noen kan passe dyra mine, ups falsk alarm igjen.. og alle ringer og jeg forteller.. ååå blir så sliten. Men nå skal jeg ikke til legen før over nytt år heldigvis, så med mindre knøttet vil ut før den tid, så blir jeg ikke lagt inn før i januar og da må gjerne lille piril komme:) Men hjelp dette går fort, bare litt over ei uke igjen til termin. Skal ha middagsgjester på nyttårsaften, skal varte dem opp med kalkun og stuffing og waldorfsalat og you name it... + at jeg helt sikkert finner ut at jeg må vaske gulvet en time før gjestene kommer. Blir sliten bare ved tanken jeg, men jeg elsker å varte opp folk. Karamelpudding skal jeg lage å.... mm... Igår tidlig kl 6, da fikk jeg plutselig et anfall om det hærsens gølvet trengte en vask, og det var lurt å gjøre da før alle sto opp(alle er da, min samboer, katten og bikkja), Så når jeg var ferdig med det, gikk jeg å la meg igjen for da var jeg helt utslitt. Og når jeg våknet da hørte både sambo, katten og bikkja løp frem og tilbake(en liten leik de har, hehe.. de er så søøte), på mitt nyvaskede gølv. Så da var det like skittent igjen. Og sambo lovte å støvsuge det igjen samme kveld:) Men klarte ikke å vente til da, så jeg gjorde det selv... Litt utålmodig jah... Ja dette ble litt lang, å jeg som bare skulle dytte den et par sider opp igjen og samtidig ønske alle et godt nytt år.. snart...
Tom Pupp og Lille Snupp Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. januar 2007 Riktig godt nytt år, jenter, med alt det spennende som venter! Håper alle er i form og gleder seg - det er og gjør i hvert fall jeg! Klem fra poeten med ei veldig aktiv frøken i magen :-))
mars79 Skrevet 2. januar 2007 #17 Skrevet 2. januar 2007 GODT NYTTÅR Fru Lee: BLir det 2007 barn eller fikk dere baby i jula? Her har vi hatt det rolig og stille... Julaften var vi hos tanta mi på middag og 1. juledag kjørte vi til gjøvik til søstra til mann min, men ellers har vi bare hvert hjemme... Litt godt også, nå som hverdagstresse begynner igjen... Nyttårshelga hadde vi besøk, var veldig trivelig Men skal vise om vi får til et nytt treff snart? Er veldig klar for det
Trinic Skrevet 2. januar 2007 #18 Skrevet 2. januar 2007 Jeg er Veldig klar for treff igjen snart, trenger å komme meg ut... Bare denna ungen kunne komme snart.... Følte det var noe idag, men..... jaja.. skal til legen snart, så da blir det vel en tur på Ringerike igjen da:)... og hjem igjen... Ha et fantastisk 2007 jenter!
Tom Pupp og Lille Snupp Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 2. januar 2007 Alltid klar for treff! Spennende å se hvem som kommer...... Lenge siden vi har hørt fra Fru Lee og Heidimor... Hva med mandag 8. el tirsdag 9. på Glass? Kan legge det ut under BIM-treff når vi har en dato som passer for flere.
mars79 Skrevet 3. januar 2007 #20 Skrevet 3. januar 2007 Mandag passe bra for meg, men hva å prøve en annen plass enn glass, ikke så gla i maten dem har der... Hmm, kanskje heidimor og Fru Lee har fått babyene sine allerede... Vært veldi stille fra den kanten
mars79 Skrevet 4. januar 2007 #21 Skrevet 4. januar 2007 Hei jenter! Fikk melding fra bella27 i går kveld om at prinsen var født *En vakker prins ble født 23.13. Han er 2955gr og 47cmog 33cm rundt hode..* Gratulerer så mye til bella27 m familie
Trinic Skrevet 4. januar 2007 #22 Skrevet 4. januar 2007 Gratulerer bella27 så mye med prinsen! Jeg vil gjerne ha ut jenteknøttet mitt å, går bare å venter å venter... Men alt kjennes veldig normalt ut her ass... LItt for normalt. Men plutselig så er det vel igang:) Vel jeg har termin til tirsdag, så det må vel skje noe snart, men kan jo hende jeg rekker å få med meg et treff før knøttet vel ut:) Rart det der, en ting vi ikke rår over og det er når baby`n skal bestemme seg for å komme ut(med mindre en blir satt igang da), eller hva som er årsaken til at fødselen setter igang, til de merkligste tidspunkter(til tider). Vel jeg er hjemme å kjeder meg, heldig er dere som jobber ennå, så jeg håper at jeg får litt mer å gjøre snart:) Forresten flere som hadde termin i januar og evt når?
Fru Lee Skrevet 4. januar 2007 #23 Skrevet 4. januar 2007 Hei hei! Godt nyttår til alle sammen! Her sitter jeg MED stor mage, "desverre"! Jeg begynner å bli rimelig lei!!!!! Gratulerer sååå mye bella, jeg er så misunnelig:-) Det var en liten prins, tviler på at min er den dimensjonen. Heller over 4kg tenker jeg:-/ Håper alle har hatt en fin jul! Det har jeg rolig å deilig. Hadde lillebror, mamma og pappa på besøk i romjulen og nyttår. De reiste 1. nyttårsdag. Mamma var veldig i stuss om hun skulle være litt lenger, kunne være til onsdag. Men hun reiste, kommer heller tilbake når det lille knøttet har meldt sin ankomst!!! Å det ser jo ut til å dra ut i det uendelige...... Nå er ikke terminen min før på søndag, men jeg håpte liksom at siden dette er andrre gang at det kunne komme littt før.... Mannen mener jeg kommer til å gå like lenge over som sist, da blir det ikke før 16. og det er heeeelt uaktuelt:-) Kan ikke huske at jeg var så lei sist. Det har vel noe at jeg har blitt litt dårlig til beins, bekkenet spiller meg et puss. Fikk det et par dager før jul, så nå homper jeg rundt på krykker! Klage, klage, klage..... Det er ikke meningen. Bær ovr med meg:-) Kos dere, skal se at dere ser meg på ett treff til med baby inne i magen. Alle dager passer for meg, eller det spørs om jeg får innvilget av mannen, å dra! Han passer sånn på meg, jeg får knapt gå ut av huset:-) Det er nå litt søtt, jeg må bare flire:-)
mars79 Skrevet 4. januar 2007 #24 Skrevet 4. januar 2007 Hei igjen.. Så du er her fru Lee, todde du kanskje var ferdig... Men ikke lenge igjen nå da... Blir det treff i neste uke eller?
Tom Pupp og Lille Snupp Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #25 Skrevet 4. januar 2007 Gratulerer så mye til Bella med en liten prins! - og lykke til til deg, Fru Lee. Høres ikke ut som du koser deg for tiden..... Skal vel mye til at vi ser deg på treff til uka. For din del håper jeg ikke det :-))) Skal vi sette opp treff på mandag? Har du forslag til sted med god mat, Mars79?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå