Gå til innhold

legger på meg allerede!?


glemte pilla..

Anbefalte innlegg

jeg har termin 11.august, men føler at jeg har lagt på meg et par kilo allerede. er det vanlig så tidlig, eller er det kansje underbevistheten min som tillater meg å spise mere enn ellers (siden jeg tross alt er gravid...hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 13.august og føler at buksene er trangere blitt. Jeg er veldig oppblåst i magen og håper at jeg ikke har begynt å legge på meg allerede, men at det er oppblåsthet... I tillegg har puppene begynt å bli store...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt på meg en kilo.....hyyyyyyyyyyl. Har nok fra før for å si det sånn, så det hadde vært fint om det kunne drøya litt. Har slanka meg 7 kilo i sommer, så flink, så jeg håper ikke alle renner på igjen før uke 20!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sikkert luft eller vann...;) drikk masse vann og kos dere jenter!! :)

 

Jeg har faktisk gått ned to kilo... kvalm vøtt... men jula fikser sikkert den delen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin 12. august og føler også at jeg har lagt på meg. Har hatt problemer med trange bukser i litt over en uke nå. Det er vel at jeg har mye luft og vann i kroppen men uansett, i morgen vil jeg ut å kjøpe meg ei mamma bukse, er lei av å gå i joggebukser.

 

Hører det er vanlig ot at det er flere som opplever det slik som oss, det er jo en betryggelse=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bukser har også begynt å bli trange :(

Kjipt... føler det er litt for tidlig for mamma bukser liksom?? eller har noen av dere begynt m det?

Kan jo alltids gå i skjørt i noen uker jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 1 august... Å har lagt på meg veldig på tross av at jeg er kvalm og uvel:(

Prøver å legge skylden på puppene som blir så store ej da:S Å det er så vondt:S GRØSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagt så merke til det. Jeg har og` termin 12. aug, men har ikke vært hos legen eller tatt test for å bekrefte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...