Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Ser at det er en hel hurv som har ikm nå og i de nærmeste dagene! Det er jo bare kjempespennende!! Fortell da vel!!!!
bente69;) Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Håper vi får noen sikkelige glad meldinger her snart, det hadde hvert såå kos, nå som det snart er jul:))))
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Jeg håper også å høre om positive tester her inne snart... Det ville vært en fin julebonus som jeg unner hver og en av dere ! Klem fra
nungo Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Jeg er en av dem :-) Status i dag er ingen spor av mens og ingen symptomer på graviditet. Samtidig lurer jeg på om min syklus faktisk er blitt lengre; noe tyder på det. Jeg tror derfor ikke jeg reelt sett kan regne med IKM før en gang i netse uke?
Pandura Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Ja, IKM her også, men ingen tegn til noen, bare veeeldig trøtt, men det tror jeg skyldes mørketid og syk minstemann. Har vært oppe fem netter på rad med toåringen som har falsk krupp.....Det er slitsomt for både han og meg. Men nå ser det ut til at det er på retur, så vi kommer oss nok. Vi satser på et stort rush over i sofaen i løpet av den neste måneden, da kan vi ta med oss alle strikketøyene som ikke ble ferdig og kaken som ikke ble spist. Sees snart damer!
Beth Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Intet nytt under kjolen her - som eg veit om i alle fall. Skal etter planen ha tantebesøk seinast måndag, men mistenkjer at det blir før. Litt ømme pupper har eg vel når eg gidd å kjenne etter, men ikkje nok. Dei to gongene eg har vore gravid (resultatlaust) visste eg det eigentleg lenge før eg testa. Så det blir nok akevitt til julemiddagen i år også... God jul!
Hva skjer'a?♂ Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har positiv test idag.... fy søren, jeg ble kjempenervøs og glad! Er helt skjelven, tror liksom ikke helt at det kan stemme... Vi har prøvd i snart ett år, endelig:)
~Vimsemor~ Skrevet 16. desember 2006 #8 Skrevet 16. desember 2006 Så hyggelig, henikka! Her var det mange gode nyheter på en gang. Så kjempemoro. Håper det er skikkelig smittsomt! Varme klemmer fra
Hva skjer'a?♂ Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 Tusen takk:) Håper det samme...at det er skikkelig smittsomt!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå