Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Kjeder meg fælt for tiden, så hvis noen vil bli kjent rop ut!
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Så gøy! Hva driver dere dagene med? Har ikke stort å finne på, har en liten jente på 8 mnd og nå som alt av ting vi har gått på tar juleferie så er det utrolig stille dager...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 jeg er fra bærum, ikke så langt unna oslo det!
BettyBoob Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 går hjemme med 9 mnd gammel gutt, så det skjer jo ikke meste da Hvor i oslo holder du til?
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Vi bor på Manglerud, dere da? Hadde vært koselig med en turkamerat! Den som vil kan godt legge meg til msn, [email protected]
BettyBoob Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 bor på godlia ikke langt unna! legger deg til på msn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå