Gå til innhold

Kranglesiden på BIM


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det var så fint uten, jeg...

Det virker som om mange kommer inn der bare for å lage kvalm, det kan de vel heller få gjøre på dinbaby...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik at vi på Din Baby får alle gærningene, mener du...? :/

Jeg skulle ønske de droppet hele Kranglesiden, kan ikke skjønne at det er behov for den på et nettsted for gravide og foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flere som i den senere tid ønske seg en egen krangleside også på Bim fordi det begynte å bli mange sure innlegg rundt omkring der også. Vi prøver dette en stund og så ser vi hvordan det går.

Det er bare å ligge unna denne ene debatten, så får dere det mye hyggeligere.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår å ha felles inngang til kranglesiden fra alle forumene. På den måten får vi flere som deltar i debattene der og kanskje det kan bli litt konstruktivt. Dessuten blir det enklere for dere å holde oversikt.

Jeg er aktiv bruker av kranglesiden og ønsker av og til at flere kunne delta for å live opp debattene. Jeg ser at flere på BIM er overrasket over den nye kranglesiden og ikke har visst at dette har eksistert tidligere, eller aldri vært engasjert.

Jeg tror også at det blir lite aktivitet på hver enkelt side hvis det blir for mange forum og da er faren stor for at folk går lei av å være her. Jeg synes dermed dere burde prøve å redusere antall forum.

Men for all del.............kranglesiden bør bestå!

 

Synes også det er merkelig at den nye kranglesiden også har anonymknapp. Jeg trodde dere hadde en intensjon om å fjerne denne i størst mulig grad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...