Gå til innhold

hvor mye penger bruker dere på julegaver til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hvor mye dere bruker..hørt alt fra 500 til flere tusen kr og lurer på hva som er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt å bruke max 500 kr på gave til snuppa vår, og heller kjøpe litt klær o.l. på salg etter jul, hvis hun mangler noe. Er så liten enda at hun ikke skjønner seg så mye på det. Må snart ha nytt bilsete ol. som koster en del, så det blir gave godt nok selv om hun ikke får det akkurat på juleaften... :-)

Skrevet

Oups! Har brukt ALT FOR mye. Vanskelig å styre seg, tihi! Sånn ca. 5500.-

Den ene gaven er bilsete, det må jo han ha snart likevel :o)

Skrevet

Har ikke kjøpt noe, vi. Synes liksom det blir så dumt, han er så liten og får jo ting han trenger hele tida.

Skrevet

Har ikke kjøpt noe enda, han er bare 17 dager gammel, så han blir ikke såret hvis han ikke får noe til jul.. :o)

Skrevet

Har kjøpt til 1200 til nå, regner med å buke ca 1500 til kanskje, mulig det blir litt mer også hvis jeg finne rmasse fint i køben :) snuppa er 8 mnd..

Skrevet

Poden er straks 7 mnd, og snuppa er 2 1/2 år. Begge to får gaver til 1000 kr hver, av oss.

Skrevet

400, han er 6 mnd. Kjøper jo alt han trenger ellers, og han forstår jo ingenting

Skrevet

Vi har satt inn 500 på sparekontoen hans, også har vi kjøpt en bok med godnatta sanger...sånn at han får en gave under treet..

Han er jo bare 2,5 mnd nå i jula,så han skjønner ikke så mye akuratt..

Skrevet

Vi har kjøpt en barne skinn stressless til tusen 1000 kr og et bilde til å henge på rommet hennes til 100 kr.. Hun får så masse gaver til jul at mer er det ikke vits å kjøpe!

Skrevet

Ingen ting faktisk! Hun er 6 uker og har stort sett fått noe hun har trengt hver dag siden hun ble født, så nå får det være nok :))

Nå skal jeg bruke penger på julegaver til de som er gamle nok til å glede seg over julegavene :))

Skrevet

Kjøper det de trenger. Til jentungen en dukkevogn til 400 kr, og guttungen brannbil til 450 kr.

Flere tusen kunne ikke falle meg inn..... I fjor gav vi for 150 kr. For ungene betyr ikke PRISEN noe, bare det at de får noe de ønsker seg, som like gjerne kan være noe veldig billig......

Men når de blir større kommer nok slalomski, skidresser, merkeklær osv. under treet osv.

Skrevet

vi har heller ikke tenkt å kjøpe noe til vesla i år. Hun forstår ikke noe av det, og får ting hun trenger hele tiden av oss. Og hva er vitsen med å sitte og pakke opp pakker fra oss selv =P

Tenkte på å kjøpe nytt bilsete når hun trenger det, men mine foreldre vil kjøpe det... HAr akuratt kjøpt babybjørn, så den får være gave nok for i år... =)

Skrevet

Vet ikke heeelt hva vi skal kjøpe enda.Har det hun trenger.Men kommer vel til å bruke 2-300 ikke mer i år ihvertfall:)

Skrevet

Kjøper ting til han hele tiden så han har alt han trenger av klær og utstyr. Til jul er han akkurat 3 mnd og da er det ikke så mange leker som passer utenom de han allerede har fått. Har kjøpt en Tmx Elmo (600kr). Kommer ikke til å kjøpe noe mer bare for å kjøpe.. Men neste år kommer jeg nok til å bruke mer..

Skrevet

I år har jeg brukt 139,- på julegave til poden. Han er 10 mnd og kommer til å få sååå mye av alle mulige folk! Og vi kjøper ting til han hele året. Så jeg nekter å bruke masse nå den første jula.

Skrevet

syns ikke det er nødvendig å indoktrinere dette med gaver for tidlig. Har ikke kjøpt noe jeg. Vil heller gå på salg i romjula og handle klær og ting han trenger.

Han får sikkert presanger nok av tanter og onkler og besteforeldre.

Av meg får han all kjærlighet i verden:)

Skrevet

2200 kr. Har kjøpt bilsete til han. Men hadde vi ikke kjøpt det setet hadde vi ikke kjøpt noe annet. Han får det han trenger ellers, dessuten får han en haug med gaver av familien. Han er 8 mnd. i jula.

Skrevet

vet ikke helt hvor mye eg har brukt på han til nå...har kjøpt gåbil til han da=) og tallerkensett....så har han jo også fått finklær han skal bruke i jula, og di kosta 500 bare di...og bilsete skal han få etter jul....så blir nok nok gaver til han da...er bare litt over 6 mnd,så forstår ikek så mye av det,blir vel mest spising på papiret:P

og han får mange gaver av familien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...