Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 med liten spire........hehehehehehehe:-) .....for det er deg ikke sant? Jeg er (nesten) HELT SIKKER PÅ AT DET ER DEG!!!!! Hipp hurra for ennå en liten koseklump på vei - så spennende!!! Klem fra
Superlis Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Heier på at du har rett attpåklatten!!!! Gratulerer så masse:)))))) Kos,kos
Maud Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer til deg, Her@ og til de flinke detektivene. Det er bra jeg tok meg en annen utdannelse... Da blir det barn i august, det er fint det! Jeg har fått mine to i august og kan anbefale det :-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Får slenge meg på her, og si gratulerer så mye.... Selv gjettet jeg ikke på deg... Men hva vet jeg liksom, kjenner jo ingen av dere...
dritgrei hei hei! Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer Her@! tenk så fantastisk!
Urtete Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Et like stort vidunder hver eneste gang!! )
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 WOW =0) gratulerer kjempemasse!!!! "flagger og hyyyler HURRA!!!!"
Reveenka Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Gratulerer!!!! Det kommer til å bli kjempemoro med to tette; så artig! c",) (hmmm, jeg var langt på viddene når det gjaldt å peke ut hvem den gravide var, skjønner jeg.... Jeg får ta på meg rollen som dr. Watson....c",))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå