Gå til innhold

Takk til verdens flotteste venninner(dib)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld ringte det på døren min, og utenfor stod selveste Gummelillan. Hun stod der sporty og fin etter å ha vært å trent .(Imponert!!)

Hun hadde med seg julemarsipan, en ordentlig fin gave, kort og et såpestykke som hun hadde anbefalt meg å bruke på ulltøyet til Måka.

(Jeg må presisere at jeg ikke hadde bursdag altså!!! )

Det viser seg at Gummis og Dritgrei har avtalt at de skal heie og muntre opp et utslitt og sykt phantom....

 

Tusen, tusen takk jenter! Jeg blir rørt og litt forlegen over slik oppmerksomhet. Men jeg er vel takknemlig og glad for at jeg har fått slike flotte og snille venninner....

 

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så søtt.kos deg!! er fint å få gave når en ikke har bursdag:)

Skrevet

Så snille de er og så heldig du er:-)))

Det varmer godt med slike venninner:-))

Skrevet

vi heier jo på deg kjære phantomet mitt... du er en skatt og skatter skal taes vare på! ("ja, så putt meg i en boks og grav meg ned da....")

 

 

:-)

Skrevet

Fordi du fortjener det!

 

Heia, heia, heia - og så noen flagg nå som ingen lengre tror at det betyr noe som helst skummelt lengre ;-)

 

Men "selveste" og "sporty og fin"...? Tror jeg må besøke deg oftere for det er da sjelden at jeg blir karakterisert slik i trikotbuksa mi ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...