Gå til innhold

:o(

Natta & Alexandra  *gravid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da funnet den perfekte brudekjolen... Den er såååå fin og den sitter så perfekt på meg... Men den er så dyr :o(

Ihvertfall i forhold til mitt budsjett!! Jeg hadde tenkt å leie kjole, noe som koster ca 5000... Men denne hadde de kun for salg og den koster 11 000... altså 6000 mer enn mitt budsjett...

Har vært på alle brudebutikker i området, men ingen kan måle seg med denne kjolen.. og ingen har den selvfølgelig til leie...

Har så lyst å ha den, men vet ikke helt hvordan vi skal få råd til det..

Er så redd jeg kommer til å angre hvis jeg velger en annen kjole.. for det er denne jeg vil ha... Så vanskelig det skal være å bli gift da.. hehe... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det koster bare 5000 å leie da?

For der jeg kjøpte min kjole, tar dem 8000 i leie... Jeg kjøpte min. Den kostet 11000. Og så fikk jeg den litt billigere, pluss at hun skal sy inn noe gratis og at jeg får leie underskjørtet gratis. Da havner jeg på 9000 totalt, altså 1000 kr mer enn å leie. Da var ikke jeg i tvil. Dessuten har jeg jo mulighet til å selge den etterpå.

Skrevet

Har du sett om du finner den brukt da?

Drømmekjolen min kostet også langt mer enn det jeg hadde råd til, så jeg gikk inn på finn.no og søkte på navnet. Nå har jeg fått tak i kjolen til halv pris av det den kostet i butikken, og med på kjøpet fulgte også underskjørt og slør. Kjempefornøyd :)

Eller du kan importere den fra usa. Kjolene er mye billigere der borte (bare husk å plusse på frakt og tollavgiftene for å få den totale prisen..) Ta en titt på www.valcollections.com

Håper du finner en løsning slik at du får kjolen du vil ha :)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

ok....

Jeg hadde satt av et budsjett på kjole, men gikk noen tusen over, MEN jeg angrer ikke. Jeg fant drømmekjolen og hadde ikke kunnet tenke meg en annen.... Sambo syntes det var helt greit at jeg brukte mere pegnger han, det er jo tross alt bare 1 gang i livet vi skal gjøre dette her :-)

Så mitt råd er : kjøp den kjolen du har falt for. Du kan jo se om du ikke får kjøpt den brukt evt importert den...

Mitt problem var at det er en 2007 model, men jeg fikk faktisk 20% rabatt alikavell fordi hun på butikken syntes jeg var så fin i den og ville at jeg skulle ha den. Ble fortsatt noen tusen dyrere enn det jeg hadde tenkt å bruke for å si det slik....

Skrevet

Ja, her koster nesten alle kjolene 5000 å leie.. finner noen billigere og noen dyrere.. men de fleste ligger på ca 5000...

Det er en 2007 kjole, så finner den ikke på finn ihvertfall.. Men det går jo ann å se om jeg finner den i utlandet.. søkte på kjolen på google,og da kom det opp en masse polske sider.. men skjønte jo fint lite av hva som sto der da :o(

Ellers må jeg vel bare kjøpe den da.. Finner virkelig ingen andre som kan måle seg med den... skulle bare ønske at jeg var like heldig som deg collargol og få 20 % avslag på den... men, men.,,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...