phantomet Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Etter at to unger her i huset har vært syke, med forkjølelse, hoste og vond mage, har måka og mammaen fått samme runden... føler meg mildt sagt pjusk...tett som en potte og hoster så magen vrenger seg... Måka ser ut som om det verste er over for hans del heldigvis... Prøver å tenke positivt...da er vi ferdige med snørr til julen setter inn...Krysser fingrene for det!
Reveenka Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Det er jo leeenge til jul enda - klart du blir frisk til da! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!
Karomamma Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Huff da, stakkars dere Jeg krysser også fingrene for at det går over i god tid før jul!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX og så XXXXXXXXXXXXX!!
♥Snulder Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Klart dere er friske til jul!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Trollmora Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Ja tenk positivt - hele familien er frisk til jul ) Inntil videre: Riktig god bedring (og ja det er lov å synes synd på seg selv! Sett deg i sofakroken med pledd, fjernkontrollen og en god kopp te)
Superlis Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 God bedring!!!!!!!!!!!!!!!kos,kos og mange gode tanker:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 GOD BEDRING TIL ALLE SAMMEN!!!!!! Håper dere kryer på snart og er friske igjen til julen setter inn:-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Kjære venn.... jeg tenker på deg, og ønsker dere god bedring begge to!
Maud Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 God bedring, phantomet! Det er slitsomt å være syk i en periode der man helst skulle vært full av energi og ordnet alt. Slapp av og bruk tiden til å bli frisk. Det er nesten to uker til jul og til da er dere helt sikkert friske alle sammen.
Gummelillan Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 Stakkars liten! Både Måka og mamma'n. Nå som Måka og resten av fuglefjellet er i seng så synes jeg du skal få din kjære til å sjenke deg ett glass vin, tenn masse stearinlys på badet, fyll opp karet og relax...;-))))))) Stoooooor godbedringsklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå