ekenit Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 har sendt ut innvitasjonene, og har begynt å få tilbakemeldig. Jeghar fått høre et par ganger at det er ALT for lite med middag i kun 3,5 time. Er det det? vi er ca 30 til middag, og regner ikke med den helt store megden med taler og sanger. Også er det 4 retter med en servering. Vi har regnet ganske god tid hos fotografen, så jeg regner med at vi kan begynne middagen 30 min før i såfall. Hva synes dere? Og hvor lang middag regner dere?
sussa4 Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Jeg synes jo ikke det høres så galt ut med 3,5 timer til middag. Jeg kommer sikkert ikke til å beregne noe mer til til vår middag..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Helt fint! Bare sørg for at toastmasteren gir besked om at alle taler går igjennom h*n og at h*n stopper det hele dersom det strekker seg for mye ut i tid. Vi brukte ikke noe mer enn 3,5 time på middagen ihvertfall! Må jo få festa litt å )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå