Gå til innhold

Gårdsbryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger å gifte oss sommern 2008, og da skal vi gifte oss på gården til far. Vi håper å kunne ha vielsen på gården også, men hvis ikke blir det kirkevielse, og da skal vi begge ha bunad. Men vi bytter til middag da, vil jo ha hvit kjole også.

Det blir fest på låven med nærmeste familie og gode venner, to retter til middag, som en kamerat av oss skal koke. Hjortesteik (sjølskutt), og fruktdessert..enkelt og greit. Svigerinna mi skal være fotograf, hun er rådyktig, og musikken finner vi vel ut av:) vi har jo et og et halvt år på oss. Det høres kanskje enkelt og lite elegant ut, men det blir faktisk mitt drømmebryllup! Og ikke minst skal jeg gifte meg med verdens beste mann!

Har ikke noe spørsmål, men vil gjerne ha litt kommentarer fra dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dette høres kjempefint ut :) Det er deres dag og det er kjempeviktig at dere selv bli fornøyde :)

Skrevet

Jeg synes det høres kjempeflott ut! Vi ønsket oss ordentlig låveball! Men har ingen låve:( så vi endte opp med å leie ett gammelt museumstun.

Skrevet

Det hørrtes veldig koselig ut synes jeg!

Jeg er selv fra gård og skal selv hga selvskutt hjort til middag(troor vi). Begge hadde tenkt på det før vi hadde snakket om det. Samme med forretten, begge tenkte fiskesuppe.

Dere sparer jo en del på å ha det på låven. Alikevel får du drømmebryllupet.

Som regel når en sparer får en ikke det en vil ha.

Hvor er du fra?

Skrevet

Ja, det er jo en fin bonus det at en slipper litt billigere unna, er jo det samme når vi jakter selv å, og har gratis kokk:) Hjort til middag er en selvfølge for oss begge to, og vi vil begge to ha det lite og uformelt heldigvis. Så for oss blir det drømmebryllup:)

Jeg er fra Molde, men far har gård på ei øy utenfor byen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...