Gå til innhold

Ryddesukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det ryddes og ryddes. Noe blir kastet, noe skal avhendes og mye havner i esker som merkes med "hytta" og settes på loftet. Men der er det jo ikke all verdens med plass.... Og den hytta kommer til å være overfylt med ting og tang lenge før vi får den (hvis vi noen gang får oss hytte, da...) Det første vi må gjøre den dagen vi eventuelt får oss hytte (ikke sikkert det skjer noen gang, men altså HVIS), er nok å rydde og kvitte oss med ting. Knskje noe blir pakket ned i esker som merkes med "hjemme"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe.......du har ihvertfall et loft du pregnanta, mer enn jeg har! Men en overfull kjeller derimot............sukk.....enda vi rydder og vi kaster og gir bort og greier.........blir aldri tomt jo!!!

Skrevet

off ja..kjenner meg igjen der...esker på esker...

kaoskontrollen er min værste fiende.hadde di stått på døra rekner jeg med vi hadde fått plass til gjester på gjesterommet også,hehe..

Skrevet

Rydder og rydder her også,men hjelper det? Nei!!!!!! Husker da vi flyttet fra leiligheten til dette huset,føltes som vi flyttet til et slott! Nå føles det mer som et kott...hehehe det hørtes litt flott ut:)

Skrevet

Hehe...

Prøv å pendle mellom TO hus dere ;-)

Blir aldri bra i noen av husene!!!! Evig dårlig samvittighet! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...