Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 jeg skjønner ikke den bostøtte greiene....hvor mye kan du tjene for å ha rett på den? Å visst du får den, hvor mye er det i mnd du får utbetalt?? noen som sa til meg en gang at du får bare penger hver 3 mnd?? stemmer det det da?? Off....skjønner ikke så mye av dette:) Men det er vel kun husleige det gjelder? ser de på hvilken andre utgifter en har i mnd? Jeg feks har faste utgifter på 12.000kr hver mnd.....pluss noen andre regninger ol da...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Du får utbetalt penger hver måned. Hva inntektsgrensen er vet jeg ikke. Har du lest på www.husbanken.no -->Bostøtte Dersom du går inn der kan du selv beregne hvor mye/om du kan få bostøtte. Det gjelder kun husleie/avdrag lån. Ser ikke på andre utgifter. Jeg bor i oslo, har ingen annen inntekt enn OS, har boutgifter på 7000 kr i mnd og får 3000 kr i mnd i bostøtte.
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 rart det der med bostøtte... men, det med hver 3 mnd er bare husbanken sin bostøtte, du kan oxo få bostøtte fra komunnen, de utbetaler 15 i mnd hver mnd. Søknadsfrist den 1. i mnd hver mnd. jeg bor i stavanger, har knappe 7000 kr i boutgifter(lån og husleie+strøm) og får 3890 i mnd. bare trygd som inntekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå