Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Av forskjellige grunner så har ikke moren min og typen min kommet så godt overens, mye på grunn av at min mor sier det hun mener. For en måned siden var det nok for henne, og de begynte å slåss!!! Nå vil hun gjøre det godt igjen, både for min og min datters skyld og vil at han skal være med i juleselskap i julen. men han nekter, og sier at viss det var opp til han så hadde hun blitt nektet adgang til fremtidige bursdager til datteren vårs osv... jeg er enig i mye av det min mor sier om typen min, men hun gikk alt for langt den kvelden, samme gjorde han! og jeg står midt oppi det, har mareritt om kvelden, og ser hendelsen for meg hele tiden. og jeg har aldri gjort det før, men jeg gruer meg skikkelig til julen dette året. og på grunn av dette, og at jeg har mistet så og si alle vennene mine etter jeg ble gravid så begynner jeg å bli skikkelig deprimert! vet ikke hva jeg skal gjøre!! har ingen å snakke med det om, og sliter skikkelig! noen som har noen tips?
Verbena Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Ordn time på familievern kontoret og få både typen din og mamman din til å møte opp. De MÅ lære seg å samarbeide, mest av alt for datteren din sin del.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Hvis du ikke klarer å være lojal mot den du skal leve livet med så må du flytte ifra han. Vi er oppi samme situasjon og jeg er 100 % lojal mot mannen min. Jeg er til tider uenig med han , men utad står vi sammen .Jeg føler ikke at jeg står mellom barken og veden, jeg har valgt mannen min og står ved hans side uansett. Tenk hvordan han føler det at du holder med mora di (selv om de gikk for langt den kvelden)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Hovedinnlegger her; det er bare det at jeg vet at min mor har rett. Vi bodde hjemme hos foreldrene mine noen måneder fordi jeg flyttet tilbake fra der jeg hadde studert. og han var egentlig i militæret, men endte opp med å ligge på sofaen og dra seg stort sett. Og den natta ting gikk for langt, hadde han sovnet dridas på badet med vasken på fullt, og vi klarte ikke å vekke han, og måtte rive opp døren! jeg har altså ikke en så veldig moden type, men jeg elsker han, og merker at han har forandret seg etter at vi flyttet ut! jeg klarer ikke å velge mellom dem, det er enten ingen eller begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå