Gå til innhold

En unge til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med dattera mi på 2 år... og jeg har veeeeeeldig lyst på en til, helst for lenge siden...

Har ikke hatt det aller beste forholdet til faren hennes, men vi prater nå sammen og har det ok. Har aldri vært sammen med han og kommer heller aldri til å bli det. Ikke tror jeg at jeg kommer til å bli sammen med noen annen heller, føler bare ikke for det....

Men faren til ungen min ringte meg for litt siden og vi pratet, så kom han plutselig inn på babysnakk, så sier han at han ville gjerne ha en unge til.... han kommer sikkert heller aldri til å bli sammen med noen, man vet jo aldri, men...

Han spurte meg om vi skulle få en liten en til sammen...vi pratet mye om det og kom fram til at vi sku prøve neste gang jeg hadde eggløsning da, som er idag, men han gjør ikke noe! (han skal i kopp) Han bare sitter her og sier ikke noe om det... jeg mener, hans forslag og alt det der, så gidder han ikke gjøre eller si noenting når det først er?! Er jeg på bærtur, skal jeg mase på han? Det er jo ikke noe must for meg å få en baby til med han, selvom jeg tror det ville vært det beste for ungene, men jeg lurer på om jeg heller skal ordne det på en annen måte en han.... han tar ikke akkurat så mye ansvar med den ene ungen han allerede har heller... han har _aldri_ hatt henne hjemme hos seg, _aldri_ vært sammen med henne alene. Jeg har prøvd og prøvd, men han vil bare ikke, han føler han ikke takler det, han kommer hjem til meg annenhver helg, det har han gjort i 2,5år!!!! Hva ska han egentlig med en unge til? Han vet ikke hva ungen skal ha på seg når man går ut og det er 2 grader ute!?!? Han spør meg ofte hvilken vei bleia skal være!! Jeg er litt teit som i det hele tatt vurderer han som far til nr 2 eller? Selvom det faktisk er bra for ungene å ha samme far... huff, jeg vet ikke jeg, dette ble vanskelig. For jeg har så inderlig lyst på en unge til, særlig nå som jenta mi er lita enda... har ikke lyst på sånn 7,8,9, 10 års aldersforskjell og sånt... og jeg har lyst på 2 stk, og det gjør meg ingenting å være alene med dem. Jeg skjønner jo selvsagt at det blir mer styr med to, men hvorfor skal ikke jeg klare det når 'alle' andre klarer det?

Huff, huff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hvorfor vil du at HAN skal væåre pappen til ditt neste barn??

Dette hørtes ikke gjennomtenkt ut nei...

Kan jeg spøre hvor gammle dere er`?

Lykke til:)

Skrevet

hei. store tanker , føler med deg på en MÅTE, MEN. du sier han ikke stiller så mye opp for den dere allerede har, da tror jeg du skal tenke deg godt om. tenk heller sånn, du har en vakker baby nå, med han. vet ikke hvor gammel du er, men tenk at du treffer" drømmemannen din" så da kan dere kansje få en baby sammen, hvor dere er sammen om og være mamma og pappa, var kansje ikke noe godt råd, men tenk deg om. grunn til at du kansje tenker sånn er at du har føleser for denne gutten enda? men tenk deg godt om jenta, selv om mange kansje påstår at det er kjekt og ha to barn med samme, så er ikke det altid lett spesielt når han ikke stiller nok opp for deres første.

håper du finner ut av det,

lykke til

jule klem fra meg.

Skrevet

Jeg må nok henge meg på de andre her, hvorfor vil du ha enda et barn med denne typen når han ikke stiller opp for de første barnet? Er du sikker på at han ikke bare sa det for å få sex da......og en kopp vil nok ikke være like spennede.

Men men jeg håper nå for all del at du er i full jobb nå om du har planer om enda flere barn, blir nok litt tøffere å skulle få seg jobb om man er alene med 2 små barn.

Skrevet

Du, dette vet du best selv:)

Du skal ikke regne med mere støtte fra han enn du har i dag. Du VET hva du ¨går til. Og om det er det du ønsker vil du ikke være den første som får barn på den måten.

Og den lille du har vil ha en helsøsken å besøke sin far med senere en gang. Det er masse bra her. Det vet du sikkert.

Men du vet også at du skal ha ansvaret alene.

Lykke til med hva du velger:)

Skrevet

Hei

Takk for mange svar :-)

Noen som lurte på hvor gamle vi er... han er 34 og jeg er snart 23, så dere synes nok jeg er litt teit og.. men... jeg har lyst på to unger nå når jeg er ung og vil ikke ha så stor aldersforskjell på dem...

Jeg vet faktisk ikke om jeg er interessert i en fyr heller, kan hende jeg ombestemmer meg, men nå føler jeg at jeg ikke vil ha noen fyr i livet mitt. Følelser for faren til dattera mi har jeg ikke. Har heller egentlig aldri hatt, så der er det jo og en dum ting. Det jeg tenker på med han er det at jeg har ei allerede med han, og både han og moren hans har veldig mye penger, så siden så kommer jo dattera mi til å sitte fryktelig fint i det og om jeg da har en unge til med en donor eller hva så vil den sitte der uten noen ting. Det er litt leit og.

Men denne faren til dattera mi har ikke baller til å si noe til meg, han bare er redd for at jeg skal bli sint om han sier noe, og jeg er en sånnen som aldri blir sint... huff... nei... skal ringe han i kveld og se hva han sier. Det var hans forslag om en unge til, men han får da vise litt intiativ selv og synes jeg.

Huff, jaja

Nei, god juleklem til alle sammen! :-) Håper dere får en fin jul alle sammen. :-)

Skrevet

Ehh....var det der en fleip eller? Det med at han og moren hadde mye penger?

Hva med å heller satse på en utdanning og en god jobb selv så viser du barnet ditt at man kan klare å stå på egne ben? Penger er ikke alt. Og du har ingen garanti for at datteren din arver noe som helst fra de.

Skrevet

Hadde ikke valgt å få en unge te med en som ikke stiller opp for 1. mann.

Hvorfor vil han ha en te da?

Han tar jo ikke akkurat så my ansvar virker det som

Skrevet

Hmm...

Nei, det var ikke fleip at han og moren har mye penger, de har det, veldgi mye faktisk. Det jeg mente med det var at når ungene blir eldre og skal arve, så vil kanskje den første ungen min få kjempemasse, mens den andre får ikke noe. Man har ikke noen garanti for noe, men jeg vet ganske ganske sikkert at hu kommer til å arve. Faren til ungen min stiller opp i den grad det er noe gøy han kan være med på, som juletrefest, luciagreier, han kommer også annenhver helg, men han fikser ikke det ansvaret det er å ta vare på en unge, som vite når ungen skal ha ny bleie, ha mat, hva hun skal ha på seg, slike ting.

Jeg har fryktelig lyst på en baby til og det er jo mange fordeler ved å ha samme far, med en donor mister man jo hele farsslekta uansett om han viser ansvar eller ikke.

Livet er ikke alltid så lett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...