Gå til innhold

Å bli "fersket"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg tennes av å vite at det er en fare for å bli "fersket" av andre.

Da tenker jeg ikke på å bli "fersket" av våre barn eller andre i familien (det er jo sjukt), men av andre voksne mennesker.

Store fantasien er jo å være på et hotell, og ta dama bakfra i vinduet, mens det går masse mennesker nedenfor som kan se eller ser oss!!

Jeg selv er mye ute å reiser i jobben, og når jeg da er alene på hotellrommet, er aldri gardiner trukket for, nei jeg bryr jeg ikke om andre ser at jeg går rundt naken med "flagget-til-topps".

Hender nok at jeg ligger på sengen og runker, når jeg ser det er lys i andre bygg rett utenfor vinduet......

Blir jo ekstra kåt av tanken på at andre kan se jeg har full reisning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tente på det før, men er ikke så opptatt av det nå lenger. Før hadde jeg en elsker. Han hadde ikke agrdiner i leiligheten sin. Midt i Oslo. Synes det var deilig å knulle med tanke på at noen kunne se på oss fra de andre leilighetene. Red han på en benk i bakgården en gang og. Jeg ble skikkelig kåt av det.Føler ikke sånt passer seg lenger nå som jeg har blitt mor og fått unger.Gøy å ha prøvd det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...