Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg tennes av å vite at det er en fare for å bli "fersket" av andre. Da tenker jeg ikke på å bli "fersket" av våre barn eller andre i familien (det er jo sjukt), men av andre voksne mennesker. Store fantasien er jo å være på et hotell, og ta dama bakfra i vinduet, mens det går masse mennesker nedenfor som kan se eller ser oss!! Jeg selv er mye ute å reiser i jobben, og når jeg da er alene på hotellrommet, er aldri gardiner trukket for, nei jeg bryr jeg ikke om andre ser at jeg går rundt naken med "flagget-til-topps". Hender nok at jeg ligger på sengen og runker, når jeg ser det er lys i andre bygg rett utenfor vinduet...... Blir jo ekstra kåt av tanken på at andre kan se jeg har full reisning.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Jeg tente på det før, men er ikke så opptatt av det nå lenger. Før hadde jeg en elsker. Han hadde ikke agrdiner i leiligheten sin. Midt i Oslo. Synes det var deilig å knulle med tanke på at noen kunne se på oss fra de andre leilighetene. Red han på en benk i bakgården en gang og. Jeg ble skikkelig kåt av det.Føler ikke sånt passer seg lenger nå som jeg har blitt mor og fått unger.Gøy å ha prøvd det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå