mona_k og lille brage;) Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 jeg å samboeren vil gjerne gifte oss til sommeren.. egentlig skulle vi gå for middelalder bryllyp, men det ser jo ut til å bli veldig dyrt,, hadde jo ikke regnet med en liten prins i februar..=) jeg nekter å gifte meg i kirken (ikke kristen) har giftet meg i kriken før og følte meg nesten skitten der jeg følte jeg løy for gud.. typen vil ikke til byfogden.. hva gjør vi ? så kort spurt, noen som har tips til billig ikke kristent\byfogd bryllup ? setter pris på svar =)
Maud Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Vi giftet oss med Human Etisk forbund. En kjempeflott seremoni der dere selv bestemmer hvordan alt skal se ut, bortsett fra vigslerens tale. Om det er billig er jo en definisjonssak, men det koster 3000 for selve seremonien. Da må dere fylle opp med musikk osv selv og det kan jo bli penger av det også. På tinghuset er det gratis.
sussa4 Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Jeg kjenner meg igjen på hva du mener. Jeg har det på akkurat samme måten (bortsett fra dette med kirken , da) Vi tok kontakt med en dommer vi kjente litt fra før og spurte om hun ville vie oss, og det ville hun Dermed ender det opp med at vi antagelig blir smidd i hagen til en venninne eller inne i lokalene vi har leid..
sussa4 Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Glemte å få med at dette er gratis så lenge det er gjennom tinghuset. Dessuten har jeg hørt at det er flere dommere som er villig til å vie par andre plasser enn på tinghuset.. Man må bare tørre å spørre
mona_k og lille brage;) Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2006 hvordan ville dere gjordt for å få festen så billig så mulig ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå