temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Kose dere med Luciafeiring i morgen tidlig da! Får en liten tåre i øyekroken bare ved å tenke på disse nydelige små jeg. Gleder meg til det blir Theodor sin tur!
Gummelillan Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Takk! Kjolen henger nystrøket og fin i gangen, ved siden av en bærepose full av nybakte lussekatter og masse fint glitter ;-) Gleder oss. Først i barnehagen på morgenkvisten og så ved lunchtider skal de gå i kantina på jobb. Kos!!!!
La Perla Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Lillegutten er syk og kaster opp, så det blir ingen luciafeiring på ham i år. Men han er jo bare 2 år, så det blir nok viktigere å være med til neste år.
♥Snulder Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Vært der og kost oss! Vårt 5 år gamle trassetroll nektet selvsagt å gå sammen med de andre--- han satte seg i ett hjørne for å tute! Men vesla var bedårende og sjarmerte alle i senk! Selvfølgelig!!
Karomamma Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Tusen takk!! Vi har også kost oss i barnehagen med småtrolla som var sååååå nusselige!!! Og så fikk vi pepperkaker og lussekatter som de hadde bakt selv (nam nam) og pulverkaffe, he he. Skikkelig FEST Snulder: jeg har helt glemt å si det for lenge siden når jeg så fotografbildene deres på hjemmesiden atte hun lille dama di er virkelig SKJØNN!!!
Urtete Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Nå har vi også vært på Luciafeiring i barnehagen. Mange supersøte barn med hvite klær og glitter rundt hodet - de var så fine, at!!:-) Lussekatter og pulverkaffe hører med!:-)
Maud Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har også fått lussekatter og pulverkaffe. Lucia er en flott tradisjon i barnehagen. Hos minstemann får alle barna gå. Det var store øyne, lys, glitter rundt livet og gnistrende hvite barn. Kjemperørende! Jeg måtte gå med minstemann, ellers ville han nok ikke gått. Masse folk som var der og så på og første vers av Lucia-sangen ble sunget mange ganger.
Reveenka Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Jeg gleder meg veldig - vi skal se Luciatoget i ettermiddag, og min ene skal gå først! sniff... Og i morgen skal skolen ha avslutning - og jammen er ikke den eldste trukket ut til å gå først der også! sniff og pip...(blitt så lettrørt på mine gamle dager!). Så i dag tidlig arrangerte vi Luciatog her hjemme - der den nest minste fikk gå først c",) Jeg la frem alt på rommene deres i går kveld, instruerte dem til å stå opp kl. seks og satte på vekkerklokka. Hørte masse tusling og tasling, før mitt eget lille private Luciatog kom inn på soverommet - DET var utrolig morsomt! Neste år får nok minstejenta også være med.... c",)
Karomamma Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Så koselig, Reveenka!! Du er så flink til å organisere julekos i heimen!! Jentene dine er heldige
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 Å så nydelig da!!! Og jeg som ikke er lettrørt - OVERHODE - må jo selvfølgelig snufse litt her jeg sitter..........ser ditt private Luciatog for meg;-)))
Reveenka Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 Det var så flott at jeg lurer nesten på om jeg ikke skulle ha et lite tog i morgen også.... c",)
♥Snulder Skrevet 13. desember 2006 #13 Skrevet 13. desember 2006 Takk, takk, takk, takk!! Morshjertet svulmer av stolthet!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. desember 2006 #14 Skrevet 13. desember 2006 Ta noen bilder og legg dem ut i 10 minutter da!!!!
Velve Skrevet 13. desember 2006 #15 Skrevet 13. desember 2006 Så rart,- dette er andre gangen på rad jeg henger den hvite kjolen med glitter og stas ubrukt inn i skapet igjen. I fjor var tulla vår syk, og jammen startet hun dagen i dag med oppkast! Dermed ble det SIASANG hjemme...og så bakte vi lussekatter....En fin dag, igrunnen. Men håper vi får med oss barnehagefeiring til neste år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå