Gjest Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Når ser det ut til at el var......dag 17? Tror dere tanta er på vei...siden tempen sank i dag.....det føles ikke sånn og det er jo egentlig for tidlig- men siden jeg spotta (pleier kun å gjøre dette før mens)? Jeg hadde en bitteliten blødning/spotting (rosa-oransje på papiret- ingenting i trusa) i går og i forrigårs.............for meg virket det som om det var el-slim med litt blod.....men jeg trodde jeg hadde hatt el------kan ikke forstå den kommer så sent. Men det var strekkbart slim. Kan det være strekkbart hvis det ikke var el-slim? Mange spørsmål! Noen som blir klok på dette........?? Sikkert ikke- men jeg må jo høre- for jeg skjønner ingenting....
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 http://www.fertilityfriend.com/home/170f0a
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 vanskelig å se egentlig, men den laveste dippen var da ja
scubagirl med scubababy Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Kan hende at FF ikke finner EL på deg, siden tempene varierer så veldig. Det kan være et tegn på at man ikke har EL, det at tempen svinger så veldig. Testet du med EL-test da? Og bare sånn at du vet det kan du gå til legen å ta en blodprøve 7-9 dager etter antatt EL for å se om du virkelig har hatt EL Klem fra...
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Jeg pleier å teste med el-tester i blant...men fikk ikke gjort det denne måneden......huff det hadde ært noe drit da------at jeg ikke har el OG at mannen har dårlig sæd-kvalitetet..........................da blir det jo aldri noe baby på oss:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå