Manhattan skyline Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 her inne? det lurer jeg på...så, signere alle sammen!
olebrum30_05&09&13 Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 jeg oxo.. selvom jeg er litt itvil på hvor lenge:) vært her snart ett år, men nå får jeg kanskje viljen min å får familien min tilbake... kryss fingrene for meg da jenter.. kanskje jenta mi slipper å feire jul uten pappen allikevel:D
ana baroma Skrevet 13. desember 2006 #15 Skrevet 13. desember 2006 ups, sorry:) Trodde jeg var på skravle... *S*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå