Little Miss Naughty Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Gul Enke og jeg har organisert DIB treff neste uke. Det blir mye god vin. Gleder meg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Så koselig da! Kanskje vi andre bare må hive oss på flyet da:-))) Det hadde vært moro!! Kose dere masse - og med vin og greier - heldige dere:-))
Little Miss Naughty Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 ja - hvorfor ikke ta en julehandletur til Tromsø!!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Jeg kan jo alltids be piloten droppe meg av der når vi flyr over ;-) Jeg i fallskjerm og Jojo får sitt første fallskjermhopp!!! hahahahahaha
Little Miss Naughty Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 hva gjør man ikke for et glass vin og godt selskap.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Det hadde vært no det tenker jeg!!!! Da skulle jammen jeg vært der også og filmet dere;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 hahaha hadde dette liksom vært forrige helg skulle jeg jammen dratt til Tromsø en tur! Men nå har jeg bare ei stakkars uke til å ordne heimen klar til jul så da så ;-)))))))))))
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Gleder meg jeg også! Godt å ha noe å se frem til når jeg stresser her hjemme. Svigers kommer på helgebesøk på torsdag og jeg må jo få fjernet noen hybelkaniner før den tid :S Ikke enkelt å få tid til alt når det er juleavslutninger overalt og jeg blir assistert av en klåfingret ettåring som elsker å avrydde! Så det skal bli godt med vin og hyggelig selskap! Mat trenger vi vel ikke på julebordet? ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 Mat gjør dere bare trøtte og dorske:-))) Mye vin - da blir formen fin;-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #10 Skrevet 12. desember 2006 Trenger ikke fjerne de.... Hybelkaninene altså.... Dårlig med dagslys der oppe nå vel? Sleng litt glitter på de så er de med på jula de også!!! Mulig det kan være en ide å lære de noen julesanger.... Så er det ingen som er så frekke å spørre HVORFOR de er med på jula ;-)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #11 Skrevet 12. desember 2006 Hehe...nå har vi jo fått katter i huset så da skjer det noe rart med kaninene. De kommer liksom litt mer frem og legger seg midt på golvet nå, så det er ikke så enkelt å overse dem. Kanskje jeg bare burde feste swifferkluter i kattehalene? Mannen er helt avslappet i forhold til støv og slikt, og det er vanligvis jeg også, men når vi får besøk langveis fra må det være litt orden her. Så de kan tro at de har fått et husmoremne til svigerdatter ;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #12 Skrevet 12. desember 2006 Sy katteklær av swiffer kluter, så blir de swiffer katter.............. Hva slags katter har du da? Swiffer katter vel.... De mest renslige må vite :-))))))))))))))))
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #13 Skrevet 12. desember 2006 Jeg bare veeeeenter på at Jojo skal begynne å krype..............
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #14 Skrevet 12. desember 2006 Skal du lage en swifferdrakt da? Synes å huske at jeg så bilde av en moppedrakt til barn for en stund siden. Genialt! )))
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #15 Skrevet 12. desember 2006 Swiffer.... Det beste du kan gi dine barn ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå