Gå til innhold

Mini DIB juletreff i Tromsø


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gul Enke og jeg har organisert DIB treff neste uke. Det blir mye god vin. Gleder meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da!

Kanskje vi andre bare må hive oss på flyet da:-)))

Det hadde vært moro!!

 

 

Kose dere masse - og med vin og greier - heldige dere:-))

Skrevet

ja - hvorfor ikke ta en julehandletur til Tromsø!!!!

 

Skrevet

Jeg kan jo alltids be piloten droppe meg av der når vi flyr over ;-)

 

 

Jeg i fallskjerm og Jojo får sitt første fallskjermhopp!!! hahahahahaha

 

Skrevet

hva gjør man ikke for et glass vin og godt selskap.

 

Skrevet

Det hadde vært no det tenker jeg!!!!

 

Da skulle jammen jeg vært der også og filmet dere;-))

Skrevet

hahaha

hadde dette liksom vært forrige helg skulle jeg jammen dratt til Tromsø en tur!

Men nå har jeg bare ei stakkars uke til å ordne heimen klar til jul så da så ;-)))))))))))

Skrevet

Gleder meg jeg også! Godt å ha noe å se frem til når jeg stresser her hjemme. Svigers kommer på helgebesøk på torsdag og jeg må jo få fjernet noen hybelkaniner før den tid :S Ikke enkelt å få tid til alt når det er juleavslutninger overalt og jeg blir assistert av en klåfingret ettåring som elsker å avrydde!

 

Så det skal bli godt med vin og hyggelig selskap! Mat trenger vi vel ikke på julebordet? ;o)

Skrevet

Mat gjør dere bare trøtte og dorske:-)))

Mye vin - da blir formen fin;-)))

Skrevet

Trenger ikke fjerne de.... Hybelkaninene altså....

 

Dårlig med dagslys der oppe nå vel? Sleng litt glitter på de så er de med på jula de også!!! Mulig det kan være en ide å lære de noen julesanger....

 

Så er det ingen som er så frekke å spørre HVORFOR de er med på jula ;-)

Skrevet

Hehe...nå har vi jo fått katter i huset så da skjer det noe rart med kaninene. De kommer liksom litt mer frem og legger seg midt på golvet nå, så det er ikke så enkelt å overse dem. Kanskje jeg bare burde feste swifferkluter i kattehalene?

 

Mannen er helt avslappet i forhold til støv og slikt, og det er vanligvis jeg også, men når vi får besøk langveis fra må det være litt orden her. Så de kan tro at de har fått et husmoremne til svigerdatter ;o)

 

 

Skrevet

Sy katteklær av swiffer kluter, så blir de swiffer katter..............

 

Hva slags katter har du da?

Swiffer katter vel....

De mest renslige må vite :-))))))))))))))))

Skrevet

Jeg bare veeeeenter på at Jojo skal begynne å krype..............

Skrevet

Skal du lage en swifferdrakt da? Synes å huske at jeg så bilde av en moppedrakt til barn for en stund siden. Genialt! :o)))

Skrevet

Swiffer.... Det beste du kan gi dine barn ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...