Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Jeg og 3 venninner begynte å diskutere suging for en stund siden. Den ene av dem vart helt forskrekket over at jeg sugde sambo. Trodde slikt var ganske så normalt:-) Spurte om typen hennes ikke savnet det, men det gjorde han absolutt ikke. Og jeg som trodde alle menn likte dette... Hva mener dere? "Unormalt" å suge?? ;-)
mammaTiL4gutter Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 heia... jeg var tidligere gift i nesten 15 år,med en mann som overhodet ikke skulle suges,eller bruke munn sjøl.... Men no har jeg en kjæreste som elsker det...sjøl sybs jeg det er noe av det beste jeg gjør og får.... så det er nok hver sin smak.....!!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Jaha:-) Og jeg som i alle år har trodd at dette var noe menn elsket... Så feil kan man ta:-)
almyrida24 Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Smaken er nok som baken.. Delt.. Noen menn elsker det, mens andre ikke er så begeistra.. :-) Er vel med det som med alt annet..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Mannen min sier at jeg er omtrent den eneste som har sugd han. Hvertfall som han liker. Mange av damene hans gjorde ikke det. Noen var for harde. Tror faktisk at det er mange som ikke gjør det. Jeg synes det er helt normalt!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 min mann elsker å bli sugd og å sleike meg, jeg liker at han gjør det på meg, men hater å gjøre det på han.. *frustrert*
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Suging er noe oppskrytt og uhygienisk griseri.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #8 Skrevet 16. desember 2006 Er det vel ikke! Super deilig. De som ikke praktiserer det, må jammen ha et kjedelig sexliv...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 Mannen min vil suges som forspill nesten hver gang vi har sex. Men han liker ikke å gi meg munnsex. Jeg liker ikke å få munnsex selv (føler det blir for intimt rett og slett), så det er helt greit at han ikke gir meg tilbake. Jeg har vært i to seriøse forhold tidligere. Han ene ville ha munnsex, han andre overhodet ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #10 Skrevet 20. desember 2006 Jeg synes munnsex er helt ok å gi hvis mannen min er nydusja, og superdeilig å få når jeg vet at jeg er ren. Nyvasket kropp er et must!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå