Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Xen min går rundt å sier at jeg er den mest gale dama han har møtt etter jeg ble gravid. Er alene, han har ikke sett ungen sin en gang. Dette synes jeg er så utrolig trist og jeg er ganske lei meg for det. han har sagt vi skal få et sammarbeid når han slipper ut i fra fengsel men jeg tviler. Han har barn med en annen dame oxo og sier hun er like gæren. Drikker og fester mye gjør han å. Er skikkelig fortvilet. Noen i samme situasjon. eller noen gode råd.
Manhattan skyline Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Ærlig talt - han er i fengsel. Har ikke sett ungen sin. Har barn med en annen dame, som han sier er like gæren. Hvorfor i all videste verden skal du bry deg om hva han sier??? Han høres jo fullstendig blåst ut. Husk, det er han som skal bevise noe, ikke du.
Snuppa! Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Høres ut som han er den gærne parten her da men...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Det er godt å høre det andre veien. Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal forholde meg til han når han kommer ut. Vil ungen min det beste, å det beste er ikke nødvendigvis å holde barnet borte i fra far. Han sa han skulle være der for meg uansett når j var gravid. Men han ga fullstendig faen å lot meg gå helt alene under graviditeten. Det var et mareritt. en x av m ble m på fødselen. Så sendte han mld 12 dager etter fødselen å gratulerte. Jeg hater han så fælt, jeg vet man ikke skal hate. Men han har gått rundt å sagt at jeg har knullet så mange så han vet ikke om han er faren. Om jeg trekker meg helt tilbake fra denne mannen er jeg egosentrisk ovenfor barnet mitt. Han har vist bilder som j har sendt på mail til foreldrene sine av ungen vår. Men jeg har ikke hørt noen ting. Så denne julen blir det ikke gaver til småen fra besteforeldre og hans familie. Kansje neste, nei jeg vet ikke. Har lyst til å gråte, han er så egosentrisk. barnet vårt er uviten nå , men hva m senere. Denne julen blir d mest vondt for meg. Jeg må ha råd, hva skal jeg gjøre.
Manhattan skyline Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Jeg føler med deg. Først - når kommer han ut fra fengsel? Du har rett i at barnet ditt har krav på samvær med pappaen sin. I alle fall gi han sjansen til å bevise at han kan stille opp. Jeg ville tatt en telefon til familievernkontoret der du bor, forklart situasjonen ( de er vant med slike saker og langt verre enn det), og fått hjelp til å takle situasjonen. Sette opp forslag til avtale om samvær, kanskje dere kan ha et felles møte du og barnefaren, sammen med en av dem? Har kun positive ting å si om familievernkontoret, og har erfart at jeg ble tatt mer på alvor av barnefar etter å ha krevd møte på familievernkontoret. Og en ting til - hvor gammel er barnet? Og du MÅ prøve å ikke tenke for mye på de såre tingene omkring dette temaet. DU er der for barnet ditt, så vidt jeg kan se det er det ikke noe som er viktigere enn det akkurat nå! trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå