Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hei, Vi smaker på navn for tiden. Vi har to favoritter: Maria og Kristin. Hvilket synes du er finest? Ellers kunne jeg godt tenke meg forslag til navn. Vi vil ha greie/vanlige navn fra vår egen generasjon: 70 tallet. Og helst ikke mer enn to stavelser. Har du noen gode forslag på lur?
prysseluskan Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Kristin! Maria ligger vel på topp ti i dag også, om dere ville ha noe annet. Maren var et bra forslag! Marit, Elin og Nina er blant mine favorittnavn :-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Kristin er på min liste også, veldig tidløst og fint!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 June Nina Hege Stine/Stina Mona Anna/Anne Jane Hilde Heidi Nora Karin/Karen Guro Anett Sara Linda Aina/Anja Åse Synne Siri Laila Tone/Tove Tonje Sissel Iris Mette Trine Eva/Evy Kjersti Astrid Sylvie Vera Liv/Live Bente Beate Jorid Siv Trude Kaia/Kaja Sigrid Sigrun Lena/Lene Lina/Line Marit Marthe Ingvild Ingunn Ida
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 begge to er veldig fine. søsteren min heter kristin og datteren min skal hete maria linnea.
prebs Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Kristin er mitt favorittnavn på jente! Maria er også nydelig,men veldig mye brukt for tiden. Ellers synes jeg Marte,Hilde og Lene er fine navn fra 70-tallet.
Mooncake Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Takker for innspill jenter Vi har nå bestemt oss for Kristin
Deseando...♥ Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Maria tar den store gullmedaljen! Kjempefint navn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå