Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei, Vi smaker på navn for tiden. Vi har to favoritter: Maria og Kristin. Hvilket synes du er finest? Ellers kunne jeg godt tenke meg forslag til navn. Vi vil ha greie/vanlige navn fra vår egen generasjon: 70 tallet. Og helst ikke mer enn to stavelser. Har du noen gode forslag på lur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 Maren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 12. desember 2006 #3 Del Skrevet 12. desember 2006 Kristin! Maria ligger vel på topp ti i dag også, om dere ville ha noe annet. Maren var et bra forslag! Marit, Elin og Nina er blant mine favorittnavn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. desember 2006 #4 Del Skrevet 12. desember 2006 Kristin er på min liste også, veldig tidløst og fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #5 Del Skrevet 12. desember 2006 June Nina Hege Stine/Stina Mona Anna/Anne Jane Hilde Heidi Nora Karin/Karen Guro Anett Sara Linda Aina/Anja Åse Synne Siri Laila Tone/Tove Tonje Sissel Iris Mette Trine Eva/Evy Kjersti Astrid Sylvie Vera Liv/Live Bente Beate Jorid Siv Trude Kaia/Kaja Sigrid Sigrun Lena/Lene Lina/Line Marit Marthe Ingvild Ingunn Ida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 12. desember 2006 #6 Del Skrevet 12. desember 2006 begge to er veldig fine. søsteren min heter kristin og datteren min skal hete maria linnea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooncake Skrevet 13. desember 2006 #7 Del Skrevet 13. desember 2006 Marit er jo fint Heter det selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prebs Skrevet 13. desember 2006 #8 Del Skrevet 13. desember 2006 Kristin er mitt favorittnavn på jente! Maria er også nydelig,men veldig mye brukt for tiden. Ellers synes jeg Marte,Hilde og Lene er fine navn fra 70-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooncake Skrevet 14. desember 2006 #9 Del Skrevet 14. desember 2006 Takker for innspill jenter Vi har nå bestemt oss for Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseando...♥ Skrevet 14. desember 2006 #10 Del Skrevet 14. desember 2006 Maria tar den store gullmedaljen! Kjempefint navn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå