Gå til innhold

Jeg er meg og du er deg


Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Jeg er ikke i denne verden for å leve opp til dine forventninger,

Og du er ikke i denne verden for å leve opp til mine.

Du er deg og jeg er meg;

Dersom vi tilfeldigvis skulle finne hverandre, så er det vakkert.

Dersom ikke, så er det intet å gjøre med det.

Vi er fullt ut oss selv i vårt forhold til hverandre.

Jeg finner deg kun ved en tilfeldighet, jeg finner deg ved å lete aktivt og

ved fritt rekke hånden ut mot livet.

Dette i stedet for kun å la livet skje.

Jeg velger livet med intensjon.

Jeg begynner riktig nok med meg selv, men jeg velger også ikke å la det

slutte med meg selv.

Sannheten starter hos meg selv og vokser gjennom kontakt med deg

og andre.

 

Et "Jeg" uten et "Deg" er et speil uten et speilbilde.

For fullstendig å være meg selv, må jeg dele meg selv med andre.

Det er ikke nødvendig at jeg ser meg selv slik du ser meg, eller at jeg er slik'

du forventer at jeg skal være.

Det er kun nødvendig at jeg er oppmerksom på din eksistens og aksepterer

at du er en integrert del av min verden.

Du er deg og jeg er meg, men vi lever ikke avskilt i våre verdener.

For fullt ut å erfare den verden som vi lever sammen i må vi lære å ta del i

hverandre.

Kun i den utstrekning jeg kan "Se", "Høre" og "Føle" deg, kan jeg fullt bli MEG, og fullt ut tillate deg å bli DEG:

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk du og:-)))

 

 

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...