Gå til innhold

Ikke for at jeg ikke vil ha dere her,men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har kommet noen nå i det siste...

Føler som om jeg har startet dette her...=o(

Siden jeg er her så mye, og klager for det meste.. Men det er godt å lufte mine forvirrede tanker... Og fa masse trøst etterpå.. Føler meg mye bedre etterpå da ja...

Har nå vært her siden mai (06) =o) og det er uten noe hell..

Må også legge til at blir jo litt lei meg da, når noen roper ut at de er gravide, men er mer glad da...=oD...

Det som sårer mest er de som er som meg og endelig får startet prøvingen... Men også glad på deres vegner=o)

Som Bare Ine sier: Har lært mye her nå og begynner å lære kroppen min bedre... Føler meg snart som en proff jeg...hihihi

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok,nå sier jeg det engang til med tydelige ord,sånn at det ikke

skal være noen tvil:

ALLE SOM VIL KAN VÆRE PÅ DETTE FORUMET!!

ALLE ER VELKOMNE,UANSETT SITUASJON!!!!!!!

jeg synes det var et godt forslag,men skulle selvfølgelig ikke

brydd med.det virker nesten som at de som prøver synes det

var en god idè,mens de som ikke prøver enda ble bare

fornærmet.

det var IKKE meningen.

men som kirsty sier så hører man ikke til ett forum.jeg synes

det er veldig greit å stikke innom "sliterne" og "ass.befruktning"

innimellom.det er de gangene jeg vet at folk her inne ikke kan

svare.

det er sikkert ikke alltid vi som prøver klarer å sette oss inn i dere

situasjoner,og da er det ikke så lett å gi råd.

men beklager at noen tok det ille opp!

Skrevet

Forstår hva du mente i innlegget ditt, kunne ikke misforstås det: du ønsker nok det beste for alle her inne!

MEN likevel vil jeg si at det var kanskje litt dumt formulert?

Noen føler seg nok litt "truffet" på en måte...

Har selv etterlyst et forum for oss *ventere*, hadde vært kjekt å snakket med noen i samme situasjon, samtidig som jeg har lært utrolig mye her inne! Før visste jeg ikke at det fantes el-tester engang! Hehe...

Skal sende en mail til moderator om forslaget jeg

Skrevet

hei hei dollypopp :o)

er ikke fornærmet jeg nei, for å være ærlig så må det vel en del til for å bli fornærmet av at noen ytrer en mening inne på et åpent forum om graviditet.. eller hva?

Men, over til poenget: jeg har faktsik forslått det samme selv tidligere fordi jeg synes det er veldig kjekt å ha kontakt med jenter i samme situasjonen som meg selv. Enklere å finne dem om man har en felles tråd/forum. Men, tror det kan være et poeng som Babycakes skrev lenger opp her at det formuet til tider ville blitt ganske dødt!. Vi er jo interessert i alt det dere andre diskuterer også. Det er jo nettopp den informajsonen vi får fra dere som gjør det så artig for oss også å være her inne :)

Ha ei fin natt!

Skrevet

Jeg skjønner hva man mener her og at det må være kjipt å se nye nick som hyler ut.

Men slik som meg da som skal begynne med prøving snart og som kikker inn her stort sett hver dag - jeg kan ikke svare på de aller fleste tråder her.. Jeg kan ikke noe om EL, sykluser, temping etc og derfor vil jeg jo ikke regnes som en særlig aktiv her selv om jeg er her hver dag.

Jeg kommer ikke til å kunne bidra noe særlig på disse trådene selv om jeg nå blir prøver: jeg slutter med pilla, forsøker å holde oversiten over pp, men eltester, temping etc får bare være.

Jeg er glad på vegne av alle de som blir gravide, har enorm sympati for de som sliter og tenker på de som har mannfolk som nøler - en omfavnende klem til alle sammen :)

Skrevet

Kjære snuppa dollypopp...

Synes det er greit å kanskje ha et formu til oss som har nølende kjærer...

Ja som du og kirsty sier, man hører jo til flere forumer...

Men tror vi ikke er nok av oss til å få eget forum, ennå...

Kanskje lage en sånn underskrift kampanje og sende inn?? eller hva synes dere??? Og se hva som skjer...=o) sakder vel ikke å prøve, gjør det det?

Klem til deg snuppa dollypopp=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...