Gå til innhold

Vært hos legen.


Trultemor!

Anbefalte innlegg

Hei i dag har jeg vært hos legen og fått bekreftet det vi var sikre på at vi skal ha baby. Vi fikk termn 10 aug. Så sa jeg kom hjem fra jobb fikk jeg blomster og min samboer hadde laget middag til meg...

Og så var det å sover i en time, jeg har virkelig fått "sovesyken" for tiden Noen andre som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Trultemor...

 

Kjenner meg igjen fra første gang. Litt tidlig enda, men regner med at det blir søvnige dager også denne gangen. Jeg er i utgangspunktet a menneske, så jeg blir litt kjedelig å bo sammen med i denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Trultemor.

 

va godt å høre at det ikke va berre æ som har fått "sovesyken" :)

det e pyton å komme seg opp om mårran, så e det 2-3 tima middagskvil og tidlig i seng på kveldn :P hehe..

sove sove sove sove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant.Imorra skal på skole til 8.30,hjelp! Også spiser og drikker jeg da bare surt og salt,det går mange bokser med syltagurker, sursild og Biola appelsin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du blir oppvartet. Har ikke vært til legen enda jeg, men tror terminen er rundt 18aug. Har blitt angrepet av sovesyken jeg også. Synes det er litt slitsomt jeg. Har så lyst til å gjøre så mye nå før jul,men er ikke helt opplagt til det. Har hatt ett svangerskap tidligere, og hadde det ikke sånn da. Er det noen som vet hvor lenge en har denne sovesyken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...