m@mm@mia Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 hehe gikk alt bra? ofra deg en tanke.. hehe
SK&Maylen Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Titt tei Gikk faktisk kjempfint, mamman hans ringte når vi var på vei ut og spurte om vi hadde spist middag. Så ho laga til hjortekjøtt med poteter og grønsaker, og saus når vi kom, og så fekk eg spise aleine Så var der ute 3,5 time ca, er jo litt anstrengt å prøve prate enda, men det kommer seg jo litt for kver gang da! Fekk og sagt at de måtte bare komme oppom her om de var i området, og at de måtte bare si fra om de ville ha besøk.. Føler av og til at eg anstrenger meg meir enn dei gjer, men men! Noken må jo gjere jobben Kors det går med deg om dagen da?
m@mm@mia Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 det var godt og høre det gikk bra:-) hehe kjenner til d og føle og være fram på,men som du sier:noen må jo være det. joda her regner det slikt at strøm og internett er nede hele tiden:-( lite gøy og sitte alene i mørke.. men nå for øyeblikket har jeg størm, så benytter tiden.. baker pepperkaker.-)
SK&Maylen Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Eg liker ikkje heimelaga pepperkaker eg, hehe liker de eg kjøper i butikken Men er gøy å lage det da, gleder meg til Maylen er så gammel av vi kan lage pepperkaker og hus og sånn Må vere kjipt ja, har vert litt torden her og da, men heldigvis har ikkje strømmen gått, veit ikkje ka eg skulle gjort da, uten internett, tv og alt! Skal lage lasagne etterpå, er skrubbsulten :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå