Gå til innhold

Bekymret for om jeg har nok krefter til fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist gang jeg fødte var jeg i kjempeform i ukene før fødselen og gikk turer på opptil en mil om dagen. Jeg er nå i uke 36 og har vært i dårlig form i hele svangerskapet og har nettopp hatt omgangsyke og forkjølelse. Bare det å komme seg ut av døra om morgenen er på grensen til det jeg orker. Jeg har prøvd å komme i bedre form, men hver gang jeg gjør noe ekstra fører det til 4 dager helt utslått på sofaen.

Jeg er redd jeg ikke klarer å stå løpet ut under fødselen, følte at kreftene mine var til kjempestor hjelp sist gang. Noen som har noen gode råd eller har vært gjennom en fødsel før der de har vært i dårlig form.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat det lurer jeg på også...Trente mye frem til uke 30, men da var det full stopp.. Føler meg i skikkelig dårlig fysisk form, har null nattesøvn og null energi og er redd for å ikke "klare" fødselen :-( Tok opp dette med JM i går, og hun beroliget meg med at kreftene kom til å komme uansett når jeg var midt oppe i det. Hun sa det var helt normalt å være "utslitt", og at jeg ikke skulle bekymre meg. Men å høre fra noen med erfaring på dette området hadde jo vært kjekt da :-)

Skrevet

Melder meg på her. Var i toppform sist, men nå føler jeg meg helt utslitt.. Har vært sammenhengende fokjølet siden vesla begynte i barnehagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...