Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 sitter familien der å spiser,drikker,skravler og tar bilder etterpå,eller må det være noe "opplegg".Hvor vanlig er det feks med taler/sanger ol,er det noe annet?har nemmlig tale skrekk både jeg og samboern,og ikke noen sangere heller.
Lumsk Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har aldri vært i en dåp med verken taler eller sanger, men jeg forstått at det ikke er uvanlig med noe "opplegg" heller. Vi skal døpe på søndag og annet enn å ønske velkommen og takke for oppmøte blir det nok ikke noen taler. Med mindre noen av gjestene tar ordet selvfølgelig.
vanilje Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Vi har heller ikke hatt noe særlig opplegg i våre dåpsselskap - bortsett fra å ønske litt formelt velkommen. + vi har hatt en dåpskonkurranse og en dåpsquiz med spørsmål om dåpsbarnet: Vekt og lengde ved fødsel, fødselstidspunkt, hvem fant på navnet o.l. Konkurransen var mer praktisk - montering av barnevogn og babybjørn, mating med flaske o.l. Morsomt :-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 å,fint at det ikke er sååå vanlig med et opplegg.var litt nærvøs.har ikke vært i barndåp selv siden jeg var lita,å det husker jeg ikke så mye av. håper og går ut i fra at gjestene finner seg til rette med mat,kaker,kaffe og finner på noe å skravle om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå