Superlis Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Den lille bumperen min bumper rundt omkring og er borti alt og spiser på alt,8 år siden en liten gikk løs her nå...oioioi det er litt stress! han gnager på veden,river ned og herjer på..blir spennende når juletreet skal inn,må nok bindes fast i år!!! Får jo ikke tid til å være så masse her inne..julegaver skal kjøpes ,middag skal lages,ungene skal ha mat,skal på trening,ha kos og,og ,og ,og Nei nå har han bumpa bort til peisen igjen:)
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hehe sikkert søt liten bumpibjørn du har ;-) Ikke stresse for mye nå, jul blir det uansett ;-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Bumping eller krabbing - her pelles det over en lav sko og jeg kaster ca 20 kg med ting som er revet i stykker hver dag!!!!! Føles ihvertfall sånn..... Hannah peller og klår på absolutt ALT!!! De to første gjorde ikke det, men denne er en annen;-)) Og jeg snubler og sklir i alt mulig rart som lille frøken har spredd utover...............full fart! Er ikke noe gamlehjem her i gården nei!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå