Gå til innhold

Hvem tror dere det er?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle gjetter ETT navn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flere, men hvis jeg MÅ si ett velger jeg Velve ;-)

og lar det stå til....

Skrevet

Kan jeg få lov å gjette flere?

Skrevet

Nei bare ett! Konkurranse dette skjønner du :-)

Skrevet

Velve, Strikkballen, Pusken..............eller kanskje alle 3;-))

Skrevet

Oki da

 

Pusken

Skrevet

Ååååå, vet ikke om jeg klarer å gjette bare ETT nick......

 

Gruble, gruble......;-)))))

Skrevet

Strikkballen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nancy Drew

Skrevet

bare ett navn sier du.....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tipper jeg

 

 

 

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee er veldig usikker for alle jeg trodde det var har avkreftet det.

 

Men kanskje det er moffi????

Skrevet

Velve

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

venninna til Nancy

Skrevet

Kom igjen da!!!!!!

 

Har ikke tid til å sitte her i hele dag!!! Skal bort om 2 timer og da må du ha fortalt det vel ANONYME GRAVIDE...........hehehehe....

Skrevet

Nei det er kanskje sommerbarn???

 

Ja jeg vet at det bare var ett navn...

Skrevet

Nå begynner jeg å resonnere igjen........har nemlig snakket litt med trollet;-))

moffi, hun ønsker jo å bli gravid igjen, så om det er henne, så er vel ikke det så skremmende, noe anonyme gravide har skrevet at det er ( i tillegg til gledelig). Høres ut som om det er noen som ikke hadde planlagt dette helt kanskje, men som synes det er gøy og litt skummelt på en gang.......tenke tenke............Å dette er vel spennende!!!!!

Skrevet

Haha... Sommerbarnet står veldig høyt på lista mi også... Og Pusken men hun har jo akkurat fått drømmejobben og er flyttet så jeg håper nesten ikke det er henne ;-)

Skrevet

I så fall har Moffi lurt oss med den ene mld hun skrev mens hun var på ferie og det tror jeg IKKE.... magefølelsen sier så ;-)

Skrevet

Har gått glipp av MASSE jeg, mens lille barnet på 4 år har oppdaget musens gleder de siste dagene...

Men hvis det var noen som lurte, så er det VAFFAL ikke meg.

Her ble egglederne brent til himmels mens de likevel var framme i lyset...

Skrevet

sitter ALLE og bare venter på svaret nå eller???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

oooops... er visst midt i middagstida ja............ hehehehehehe

Skrevet

Jaja, nå må jeg stikke, skal til nabolandet og handle juleskinke ;-)

 

Skrevet

Svaret kommer sikkert når du passerer grensa;-))

 

God tur!!!!

Skrevet

Akkurat nå frykter jeg at det også er meg :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...