Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har flere, men hvis jeg MÅ si ett velger jeg Velve ;-) og lar det stå til....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Kan jeg få lov å gjette flere?
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2006 Nei bare ett! Konkurranse dette skjønner du :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Velve, Strikkballen, Pusken..............eller kanskje alle 3;-))
Urtete Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Ååååå, vet ikke om jeg klarer å gjette bare ETT nick...... Gruble, gruble......;-)))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 bare ett navn sier du.....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tipper jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee er veldig usikker for alle jeg trodde det var har avkreftet det. Men kanskje det er moffi????
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #11 Skrevet 12. desember 2006 Kom igjen da!!!!!! Har ikke tid til å sitte her i hele dag!!! Skal bort om 2 timer og da må du ha fortalt det vel ANONYME GRAVIDE...........hehehehe....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. desember 2006 #12 Skrevet 12. desember 2006 Nei det er kanskje sommerbarn??? Ja jeg vet at det bare var ett navn...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #13 Skrevet 12. desember 2006 Nå begynner jeg å resonnere igjen........har nemlig snakket litt med trollet;-)) moffi, hun ønsker jo å bli gravid igjen, så om det er henne, så er vel ikke det så skremmende, noe anonyme gravide har skrevet at det er ( i tillegg til gledelig). Høres ut som om det er noen som ikke hadde planlagt dette helt kanskje, men som synes det er gøy og litt skummelt på en gang.......tenke tenke............Å dette er vel spennende!!!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 12. desember 2006 Haha... Sommerbarnet står veldig høyt på lista mi også... Og Pusken men hun har jo akkurat fått drømmejobben og er flyttet så jeg håper nesten ikke det er henne ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 12. desember 2006 I så fall har Moffi lurt oss med den ene mld hun skrev mens hun var på ferie og det tror jeg IKKE.... magefølelsen sier så ;-)
moderen Skrevet 12. desember 2006 #16 Skrevet 12. desember 2006 Har gått glipp av MASSE jeg, mens lille barnet på 4 år har oppdaget musens gleder de siste dagene... Men hvis det var noen som lurte, så er det VAFFAL ikke meg. Her ble egglederne brent til himmels mens de likevel var framme i lyset...
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 12. desember 2006 sitter ALLE og bare venter på svaret nå eller??? oooops... er visst midt i middagstida ja............ hehehehehehe
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 12. desember 2006 Jaja, nå må jeg stikke, skal til nabolandet og handle juleskinke ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #19 Skrevet 12. desember 2006 Svaret kommer sikkert når du passerer grensa;-)) God tur!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #20 Skrevet 12. desember 2006 Akkurat nå frykter jeg at det også er meg :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå