epletre Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Ull er et bra materiale, men det kan jo klø... Hvor har dere kjøpt ullklær som babyen kan ha rett på kroppen? luer, sokker, bodyer osv.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Prøvd Sparkjøp? T&T er godt og mykt, men vet ikke hvor små str. de har... Ganske rimelig er det også...
ennaH Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Jeg har prøvd flere merker. Hennes og Mauritz, Cubus, Janus, Fru Lyng. Min erfaring er at du får det du betaler for. Fru Lyng sitt undertøy er langt dyrere enn de øvrige, men i motsetning til de øvrige, så holder det formen etter vask. Og det slites langt mindre. PS. Jeg kjøpte årets ullundertøy på salg i fjor. Da var det halv pris. Det skal jeg gjøre hvert år fremover!
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Har prøvd ull fra Nøstebarn, Cubus, Joha, Spar Kjøp og Name it. Vært fornøyd med alt. Nøstebarn sitt var ull og silke, mykt og godt men ufattelig dyrt.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 hei- jeg selger ubrukte ullbodyer i rødt eller marineblått i merket tom og trine ( fra sparkjøp)i str 60 - 2 for kr 100..råbillig- jeg har 8 stk- Min lillegutt vokste så fort at vi ikke fikk brukt de. Ta kontakt på [email protected]
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Både Troll og Fru Lyng er bra synes jeg. Fru Lyng har halv pris nå faktisk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå