Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 D er snart 7 mnd siden j fødte og sexlivet er på bunn. J tror d har blitt kjempestort der nede fordi d tar så lang tid før sambo kommer... I tillegg høres d ut som j promper når vi ligger sammen. D kommer ikke der bak, men samme hull som han driver. J synes d er kjempepinlig og gjør at j ikke har lyst. D skjer hver gang og ødelegger liksom alt for min del... Noen andre som opplever dette? Tips til å bli kvitt d????
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Kniper du?Vanli at det kommer litt prompe lyder av og til.. Er bare at han tar med seg luft inn Hjelper nok om du begynner med knipeøvelser, og om du allerede gjør det, så prøv å trappe opp litt!Må trene der nede å vettu
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 ja, høres ut som om du har glemt knipeøvelsene.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Jeg kniper hver dag, men "promper" likevel. Det er fordi han drar med seg luft inn i musa det. Så ikke bekymre deg, men prøv å knip litt innimellom. Jeg er også vid nedentil, så han må jobbe hardere nå for å komme i mål, enn før fødsel. Greit det, for han trenger jo litt trim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå