Gå til innhold

Hvilke tester brukte dere???


Mamsen og lillegutt

Anbefalte innlegg

Ville bare lure på hvilke tester dere brukte,og hvilke dere stoler mest på...

 

Jeg selv brukte CB digital og den viste GRAVID med en gang nesten...

har brukt QR før og den gav bare svake streker...

 

Har noen fått feil svar på den digitale???

 

Klem til dere andre august-gravide.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd de digitale. Jeg tok en Clearblue og den viste klart svar med en gang. Prinsippe er jo at et stoff reagerer med HCG hormonet og utløser en farge. Svake streker kan man få i begynnelsen av graviditeten. HCG hormonet skal jo normalt øke i konsentrasjon etterhvert i graviditeten. Og ev. falle ved en spontanabort. Noen sier at graviditet uten for livmoren kan gi svakt resultat. Uansett bør du få bekreftet graviditeten hos lege. Hvis du fikk positivt resultat med en gang så er det vel i orden ;0) Full klaff. Hilsen Legesekretær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte strips fra billigetester.no, ga utslag med en gang! Hadde kjøpt en liten bunke siden de er så billige, så da tok jeg to til de to neste dagene for sikkerhetsskyld og de ga like raskt og klart svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte Cb tre dager før ikm, den ble positiv etter et minutt, og litt svak, men et par dager etterpå var krysset sterkt og blått og fint! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde QR .. de viste negativ

så prøvde jeg CB vanlig.. viste negativ..

så endelig fikk jeg tak i den CB digitale, som jeg fikk positivt svar med førstemann :) Og deeen!! Ja den viste positiv.. Så jeg stoler ikke så mye på de andre lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte QR og den viste positivt veldig fort!!!!!!!!!!!!!!!,hadde en pakning med 2 tester så jeg skal ta en til for å være helt sikker,er uvirkelig å tenke på at vi endelig har klart det. Så jeg må få bekreftelse 2 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...