Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Det gjør jeg og klarer ikke stoppe:( Er undervektig og detter bare ned for hver dag:(
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Jeg hadde god kontroll under svangerskapet, men begynte å spise etter ungen kom. Følte meg mislykka da og var superstressa. Det er heller ikke bra. Må bare ta tak i livene våre og begynne å leve normalt. Hva gjør du for å hjelpe deg selv?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Jeg er en gang i uken hos Vop til samtaler en gang i uken + hjelp fra jm og psykologisk sykepleier. Men ikke noe annet utenom. Prøver å tvinge meg selv til å spise men hjelper som regel dårlig:( Enn du da?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Spiseproblemene mine går i perioder, har det normalt mesteparten av tiden, men så er det noen perioder som varer lenge. Har slitt med at jeg spiser for mye (søtt) siden i sommer. Klarer ikke ta meg ordentlig sammen, selv ikke når jeg prøver å holde igjen bare fram til jul. Suget kan være vanvittig sterkt. Går til psykolog, men av andre grunner. Vi snakker om dette av og til, men siden jeg tross alt ikke tar helt av ("objektivt" sett) så er ikke dette et hovedtema. Vondt når det pågår, er det. Tror det er bra å lage seg et spiseopplegg slik at man får i seg det kroppen trenger og at man blir vant med å spise normalt og flere ganger per dag, slik man vet det er fornuftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå