Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Noen som vet om det er mulig å få tk til å hennlegge en sak om farskap etter at navn er oppgitt? Angrer så på at jeg sa noe!!!! Denne gangen er jeg
Galskapens overhode Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 tviler på det. De vil nok da ikke tro på deg om du skulle påstå at du ikke vet hvem far er.. Da er det jo staten som betaler deg bidragsforskudd, og dette er jo penger barnefaren egentlig skal betale deg.. hvorfor angrer du?
mamman&andrea Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har ikke peiling, med med tanke på at det er staten som må betale om far er ukjent, så tviler jeg. Du kan velge å ikke motta bidrag, da slipper far å betale.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Bf har ingen jobb eller utdannelse, har gjeld til oppover ørene og er ikke interessert i å gjøre opp for seg, så minstebidraget fra staten er alt bidraget jeg noen sinne kommer til å få. Jeg angrer fordi han så langt ikke har stilt opp. Barnet er blitt 8 mnd, og bf har enda ikke truffet ham. Mannen r psykisk utsabil, og flere i familien hans har advart meg mot å noensinne la barnet treffe ham. (bl.a. kidnapping som jeg skrev et innlegg om tidligere...) Vil rett og slett ikke at han senere skal kunne komme og lage kvalme i livene våre! Det går jo an å la barnet få vite hvem far er, uten at far står på papiret!! Men, men er vel for sent nå... HI
mamman&andrea Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Du kan jo gå rettens vei for å få samvær med tilsyn, slik at du har det dersom far skulle vise interesse en gang.. Dersom far har lav eller ingen inntekt, så er det mye mulig at staten allikevel betaler. Barnefar her var lærling, og da betalte staten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå