fru <3 Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hadde igrunn bestemt meg for å trille tur ned til sentrum, ca 20 min hver vei, men det regner jo så ubarmhjertig akkurat nå? Prøver å komme oss ut hver dag men i dette været..... Har supert utetøy og sko til slikt vær så det er slett ikke der problemet ligger.... Dere da, ute uansett vær eller?? Vet ikke helt om jeg prøver å få medfølelse for å slippe eller guts til å gå ut. Best med guts i grunn! Så ikke spar på konfekten jenter, si det som det er!!!
phantomet Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Som fraflyttet vestlending kan jeg si at jeg garantert hadde rigget meg til inne med te og pepperkaker...*smiler* Men det gir deg jo ikke særlig guts til å møte det våte element utenfor døren....hmmm. Det er jo veldig godt etterpå...når man har vært flink og trasket i regnet. En god varm dusj og litt varm drikke så føler man seg brått som en ekte heltinne... God tur!
Urtete Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Ut på tur - aldri sur! Det er så godt å komme seg i hus etterpå! Og så føler man seg ekstra sprek og sporty når man "trosser værgudene"!!!!;-))))) Men jeg hadde sikkert kokt meg te og tatt fram pepperkakeboksen....... Jeg - spåååårty????????? Nnnnnnjjjeeeeeeiiiiiiiii...... vanligvis IKKE..... :-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 He he he, neida fru<3, her koses det inne når været er for stygt ute;-)) Ser ingen grunn til å slite meg ut i blåst og regn, frisk luft kan vi få gjennom åpne vinduer også;-) Men, vi er ute så fort det verste gir seg. Og det har faktisk hendt at vi har gått ut i regn og blåst, men frister det til gjentakelse? NEI!!!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Har ikke noe annet valg enn å gå ut i slikt vær. Det finnes jo ikke en eneste dag uten her i Bergen nå lenger :-P
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 ut på tur,aldri sur... snart tilbake, når jeg snur.... vell...jeg er vel av den typen som holder meg inne jeg... her,med kysten er det nå økning til værre enn værst. ser for meg at jeg måtte feste vogna i et anker for ikke å dra til sjøs....=) å som det regner da......nei,jeg holder meg inne i dag ja.
fru <3 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2006 Meg igjen... Plutselig så sluttet det å regne sånn i 1230 tida i dag og lillebror var akkurat passe dåven blitt. Så da heiv vi oss ut med friskt mot! Og vi hadde ikke gått mange meterene før det "mørknet til" og så skrudde noen på dusjen på full trøkk!! Og det var ingen sparedusj nei! Hårføneren var allerede på max i tillegg. max flax eller max uflax. ) Men vi snudde ikke for litt blæst og regn...og fikk oss en skikkelig frisk og god tur!! Som Kari Jaquesson sier; Hvem angrer vel på en trimtur eller en treningsøkt?! Eplekjekk jeg nå da...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Flink du har vært da! Men jeg får altså ikke noe dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde gjort det samme;-))) Vi har gått lang tur idag i strålende sol vi:-) Deilig med litt ordentlig lys i ansiktet igjen.........lenge mellom de dagene nå i det siste!
Natteravnen* Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 Heisann, her prøvar vi å trille uansett vær, men må innrømme at dei siste dagane har det vore korte turar, og ikkje kvar dag heller..... Litt trasig når det regnar nesten inn i vogna. Så det har nok blitt meir innedagar her enn vanlig. Men so har det vore virkelig ille vær til tider då!
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #10 Skrevet 12. desember 2006 Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater regn!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå