Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 er ikke det unormalt? jeg sa nei det vil jeg ikke. syns tanken på det var ekkelt..
firemerkersmør Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hvor gammel er jenta da? Ser ikke noe galt i det jeg. Vi må ikke tenke "ekkelt" med en gang noen er nakne sammen med barna våre.
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Hvorfor er det ekkelt, da? Hva blir annerledes ved at din mor, barnets bestemor bader sammen med henne, enn at du bader sammen med henne? Hva er det som er så unormalt og ekkelt ved det?
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Kommer vel an på hvordan moren din er? Ikke misforstå, det er DU som setter grensene for ditt eget barn, men er det noen spes grunn til at du syns det er ekkelt?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Trodde verken det var ekkelt eller unormalt jeg. Min mor bader da sammen med babyen vår. Og det har faktisk til og med hendt at jeg og min mor har badet sammen! (boblebad) Syns det er merkelig så opphengt mange her på DiB er i hva som er ekkelt og unormalt (av helt normale ting). Men selvfølgelig er det du og pappaen som bestemmer hva jenta di får lov til. (I hvert fall noen år til :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå