Gå til innhold

Jeg hater svigerforeldrene mine !! Og er redd dem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av at de gjør hva de vil, når de vil og alt de vil med vårt barn!

Føler at jeg kun "leker " mamma når hun er i nærheten av barnet mitt og sånn har det vært siden gutten var liten.

Jeg vet ikke min arme råd lenger..

De overkjører alt vi sier, og gjør stikk motsatt..

Etter to timer hos dem, tar det seriøst en hel dag å få gutten vår på rett kjøl..Overnatter han hos dem , så er resten av uka et sant helvete.

Det virker som om de mener at unger greit kan leve på pølse med brød, cola og store mengder snop..Være oppe til klokka er 12 på natta og stå opp halv 7,for det gjør han uansett.....sliten og trøtt., og sinna..

Og når gutten kommer til oss, er han rett og slett ufordragelig.. Grensene vi har hjemme ,de bryr han seg ikke om..(til vanlig er grensene ikke noe problem.)

Jeg tør ikke nekte de kontakt med han heller, da de allerede har gått rettens vei for å få se et tante/onkelbarn.. Og da fikk de faste dager i mnd den jenta skulle få være hos dem.

Ikke hjelper det at jeg setter grenser for dem heller.. grensene våre tråkker de over så fort de bare kan. Eller straffer oss på en eller annen måte.

I tillegg så måtte jeg bruke barnevernet for å få igjen min egen sønn fra dem da han var to..Svigermor fant plutselig på at han skulle være hos dem en tid.. og jeg nekta.. resultatet ble at jeg ble kasta på dør.. og min mann ble stengt ute derfra..

Det tok en halv dag å få gutten hjem.. Stakkars Håkongutten min....

Damen er syk og sjalu på at vi har en liten tass.. Hun ville gjerne hatt flere barn selv og jeg tror rett og slett hun er istand til å prøve å ta han fra oss...

Det er masse som har skjedd.. ramser jeg opp alt, blir jeg sittende her hele kvelden..

Hva kan vi gjøre? Går det an å få et besøksforbud/avstandsbeordring på denne kjerringa? Jeg er skikkelig redd henne, med tanke på alt hun truer med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å få med at hun ammet!! min sønn da han var liten.. Hvor hun fikk melka fra, det vet jeg ikke.. men hun ammet han..

Jeg tok henne på fersken,men kan ikke bevise noe som helst da hun og jeg var alene der. Jeg skulle bare kjøre og kjøpe nye smokker til han og kom hjem til henne litt raskere enn hun beregnet.

Skrevet

AMMET HUN HAN?? Herregud!!

Hva sier sønnen dems?

Skrevet

Men jeg ville tatt en prat med..hmm, hvem søren snakker man med i sånne saker? Jeg aner ikke jeg altså!

Håper du får flere råd!

Skrevet

herreguuuuuud, din svigermor slår alle svigermødre jeg noen gang har hørt om, til og med mine....

Ville lagt fram historien for politiet, og hørt om det var mulig å få besøksforbud jeg tror jeg,

forstår godt du er redd for de, er redd for hva mine kan finne på selv jeg':(

Skrevet

Ja hun ammet han.. Kjenner jeg vil spy bare ved tanken.

Jeg har snakket med mannen min om det, og han er av typen som tror det beste om andre. Hva skal en tro da, ens egen mor ammer sin egen sønns sønn.. Det er jo perverst egentlig. Noe en aldri kunne drømt om .

Men som sagt, jeg har ingen beviser. Og da er jeg like langt.

Det blir bare min påstand mot hennes.

Hun har jo alltid vært sykelig opptatt av Håkon, jeg har aldri opplevd noen som har vært så opptatt av andres barn!!

Tør ikke vise nicket mitt jeg. Skammer meg egentlig noe forferdelig over dette.

Skrevet

Den dama hadde aldri fått se mitt barn. Var jeg deg hadde jeg tatt opp saken med barnevernet/politiet og hørt om det er noe du kan gjøre for å hindre henne. Og går hun rettensvei så hadde jeg tatt opp kampen og fortalt alt jeg hadde, selv det jeg ikke hadde bevis for. Dere er foreldrene og bestemmer hvem ungen skal få se.

Bare det at du måtte bruke barnevernet en gang for å få han tilbake, dama må være syk.

Sjekk ut hva du kan gjøre og gi henne en advarsel om at hun må skjerpe seg. Men ikke la han være alene med dem etter advarselen, ikke godt å si hva hun finner på da.

Lykke til!

Skrevet

Dette er nok oppspinn for det er ingen besteforeldre som får besøksdager gjennom rettsvesenet. Da må det være noe veldig galt med foreldrene og de får i allefall ikke besøksordning med unger de er tante og onkel til.

Ikke tro alt folk skriver her inne. Det har vi erfart gang på gang.

Skrevet

Det er faktisk sånn, tro meg eller ei. Jeg synes det er forferdelig!

Og dette med at de som tante og onkel har fått besøksordning, det er noe de har sagt til oss. Jeg har ikke snakket mye med moren til dette barnet, da jeg ikke tør å blande meg så mye. Jeg så et papir fra en advokat og fra et familievernkontor, der de anbefalte at tanta og onkelen fikk ha jenta hos seg innimellom. Dette fordi moren sliter kraftig med seg selv.

Skrevet

Rent juridisk har ikke besteforeldre rett til å se barnebarna, så du kan nekte.

Skjønner at det er vanskelig rent følelsesmessig, men du MÅ sette foten ned! Hun virker jo ikke stabil i det hele tatt! Hvem er det som ammer en annen mors baby??!

Skrevet

Seriøst, disse menneskene er ikke gode i det hele tatt. Dersom dere har hatt hjelp fra BV for å få tilbake sønnen har dere vel vitner på at de ikke er tilregnelige i tilfelle det mot all formodning skulle bli snakk om en rettsak. Dette med barna de er onkel/tante til er enten oppspinn fra deres side for å skremme, eller så er det særforhold som har gjort saken spesiell. Uansett hadde jeg ikke bekymret meg for at det samme skulle skje med dere så lenge det ikke er noen alvorlige forhold som du ikke nevner her. Og da skal det være ekstremt..

Skrevet

Vi har planer om å flytte utenlands, så da blir ihvertfall avstanden en del større. Og jeg føler sånn på dette at jeg må få ha gutten min i fred, få være mamma for Håkon uten innblanding fra henne.

Ja dama er syk,det er jeg nesten sikker på.For ingen normale mennesker gjør noe sånt.

Får heller ta en innbitt kamp med henne om dette. Jeg har satt ned foten, men tydeligvis ikke hardt nok.

Nå i de siste dagene har jeg ikke snakket med dem, latt være å ta telefonen ,ikke svart på sms eller noe.

Håper bare at de kan la oss få være ifred heretter.

Mannen min må gjerne ha kontakt med sin mor og far, men jeg kommer til å holde meg langt unna dem. Og Håkon skal ihvertfall ikke ha noen form for kontakt med dem uten en av oss foreldre til stede.

Mannen min skal snakke med dem i morgen og si fra for siste gang at nok er nok. Nå får de holde seg unna en stund, heller besøke gutten hjemme hos oss, og bare glemme å ha han på overnatting hos dem .

Takk for råd og innspill,jenter. Det hjalp mye bare å få det ned på skjermen.Få vite at det er fler enn meg som tenker at dette er rett og slett på kanten og at dette ikke kan fortsette mer.

Godt å vite at hun ikke har noen form for juridiske rettigheter ovenfor Håkon .

Føler meg litt lettere til sinns nå.

Tusen takk!

Skrevet

Den var litt i overkant! Hvis du også prater med barnevernet kan de da ikke tenke slik at dere er to gale damer mot en uskyldig gammel dame heller, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...