Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 De gærne har det godt og det får være mottoet i dagens julekalender! Orker ikke fortsette tråden fra igår, skal flørte litt med Klattismannen før han sovner.................;-))) Ser jeg har fått konkurranse fra noen anoyme dibbere (???)!!! Natta og sove godt! I morgen våkner vi vel opp til en stor nyhet tenker jeg;-))
♥Snulder Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Haha... her i huset håper vi den store nyheten er fru Rød!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Ha ha ha, det var det jeg sa! I morgen våkner vi opp til ennå en stor nyhet mente jeg vel kanskje!
fru <3 Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 bare jeg som er oppe nå kanskje.. ja ja sitter her med skiva mi jeg..skal drikke opp teen min og køye jeg også. Så får vi se hva morgendagen bringer.. Herr <3 er ute og reiser så jeg har ingen å krype inntil i natt.. men det er ikke mange dagent til han er her igjen. drøm søtt jenter
fru <3 Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 nei der er jo du Attpåklatten:-) ) Har ikke laget bomben enda( kaka ja) men har planer om det! jeg er ikke så kjent her inne men leser om den anonyme gravide med spenning alikevell...
Ronja65 Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Natta natta søte snille klatten. Jeg ønsker deg en riktigt fin dag imorgen med gode nyheter for din søster. Klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå