temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Både dere som er gravide, ikke gravide, lyst til å bli gravide, ikke lyst til å bli det... Dere iført juleantrekk og dere som ikke er det... I morgen er nok en Rema-pose-dag! Sov godt og drøm søtt! Ikke ta med dere verken grublerier eller vafler i senga!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Tar kun med meg Klattismannen jeg;-)) Natta du og:-))
Gummelillan Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 ....? Dette blir bare verre og verre. Skjønner ikke godnattmeldingene en gang jeg nå. Tror jeg bare sier go'natt tilbake. Don't let the bedbugs bite ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Ha ha ha, det er fordi du er så ung det Gummelillan:-))))
Gummelillan Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Å ja, der har du det ;-) Men nå har jeg lest litt mer på denne siden og da ble jo det med de posene oppklart i det minste. Får lese meg opp så kan det jo hende jeg skjønner resten også...
Babyonboard ;-) Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Natta alle dere også! Og nå tror jeg jeg også har nok bevis for at det IKKE er meg som er den gravide ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå