Gå til innhold

Hvilke forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke forum her på BarnetMitt bruker du mest? Synes jeg ofte er "aleine" her på skravle, men ser jo på antall innlegg per døgn at det er en del aktive her inne.

Hva går jeg glipp av??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, som du vet, er jeg ny..så hittil er jeg kun på skravle og 3-5 år :)

Skrevet

men jeg nekter å dro at det blir posta så mange innlegg her i døgnet?

Skrevet

Det er noe som ikke stemmer med de tallene, for det er her på BarnetMItt at flest innlegg blir postet, hvis man skal tro oversikten. Det kan ikke stemme, for det er langt flere på dinbaby! Hmm, mystisk!

Skrevet

Tror kanskje samme gjelder over hele greia jeg..? kan det det? altså, over bim, dib og bam? Eller, da ble det kanskje litt få igjen..

Skrevet

Etter hva jeg har forstått skal det være en egen oversikt for bim/dib/bam, men hva vet jeg? Jeg er jo bare

Skrevet

hehe, det er jo laaaaaaangt færre innlegg her enn på dib:P så jeg tok nok feil..hihih

Skrevet

Hmm, du blond.. jeg gikk inn på "mest aktive brukere" her inne..og jeger på topp med 22 posta innlegg.. hvordan er det mulig?? Har da ikke posta så mange innlegg her jeg:/

Skrevet

Hmmmm,hvor står dette?

Jeg ser gjerne at farten økes her inne.....

Men noen av forumene er jo fellesmed din baby.

Skrevet

Neida, du er ikke så aktiv. Jeg har også toppet lista; hadde 4 og 7 innlegg da. Vanvittig til aktivitet her!

Du har postet 112 spørsmål på dinbaby og der kan du ikke nekte for at du er aktiv, eller hva?!

Skrevet

Oi, er det oppe i så mange innlegg der inne.. *ler*

nei, er nok litt (les: veldig) aktiv der inne. hehe..

Men lurer på hvordan de hard et her..jeg tenker på med innlegg og sånn.. har titta gjennom en del av forumene her, og det er jo ikke så mange det står "nytt" på..

Men som snapphansken sier, det er jo en del felles forum med dib..kanskje innleggene som blir postet på de, også blir regnet med her?

Skrevet

Hvis jeg skriver et innlegg til et av forumene som er felles, for eksempel ris og ros mens jeg er innlogget på Barnetmitt, så tror jeg at det blir registrert som innlegg på BarnetMItt selv om ris og ros går er felles for alle.

Når det gjelder mest-aktive-brukere så gjelder listen for siste 14 dagene. Dermed kan man komme opp i temmelig mange innlegg uten at det gir dette inntrykket når man ser på hvor det står "nytt" bak innlegget.

Skrevet

Tar til meg alt som minner om komplimenter, så: takk skal du ha!!

Skrevet

hei blond.

Jeg kikker her, 6-8 år, litt 3-5 år og barnehagedebatten. (og 2-3 år på db)

Tror jeg og at de blander innlegg siste døgnet, mest aktive liste og siste innlegg litt om en annen så det ser "finest" ut.....

Tar det med en klype salt...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Maa si at det er foerste gang jeg er her inne jeg da,,,Men kan jo skrive litt idag da...Saa det blir litt flere innlegg hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...