Gå til innhold

Driver dere med det derre Waffelriddlene eller


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva det nå var nå da eller? Bare hold på til dere blir koko! Mye sunnere å drive detektivarbeid her på DiB. Særlig når man løser gåtene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp.... vaffelridders.... på norsk;) Men du som vet og ikke vil si det får heller ikke noen svar hvis du tenger det.....*rekker tunge*

Skrevet

Jeg har ikke tenkt til å bli hekta på de greiene der, for tenk!!!! Spiser heller vafler fra mitt nye dobbelte vaffeljern. Men jeg kan hviske til deg hvem det er på msn...

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaa...gjør det a gitt!! Spise vafler nå ja! Da blir gubben min missunnerlig ihvertfall!!!

Skrevet

Spiser vafler hos kjærsten da ja???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...