<3 Tonetrollet Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 hva det nå var nå da eller? Bare hold på til dere blir koko! Mye sunnere å drive detektivarbeid her på DiB. Særlig når man løser gåtene!
♥Snulder Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 jepp.... vaffelridders.... på norsk;) Men du som vet og ikke vil si det får heller ikke noen svar hvis du tenger det.....*rekker tunge*
<3 Tonetrollet Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har ikke tenkt til å bli hekta på de greiene der, for tenk!!!! Spiser heller vafler fra mitt nye dobbelte vaffeljern. Men jeg kan hviske til deg hvem det er på msn...
♥Snulder Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Jaaaaaaaaaaaa...gjør det a gitt!! Spise vafler nå ja! Da blir gubben min missunnerlig ihvertfall!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Spiser vafler hos kjærsten da ja???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå