Gå til innhold

Julaften antrekk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har glemt helt å tenke på lillegutt. Hva skal han ha på seg? Alle dresser og festdrakter og slikt er jo for bran fra 2 år og oppover. Holder det med en en hvit strømpebukse og en blonde body??? Det er jo så mange nusselige kjoler til de små prinsessene

Hilsen en ugravid (bortsett fra at magen fremdeles ser gravid ut)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har masse fint pyntetøy til småttiser i butikker som har Exit/Nami it- tøy!

Skrevet

klart det holder..... de derre små nye tingene vi har i hus, de er jo så fine i seg selv at vi kunne hatt dem i en remapose om så var... jul blir det uansett! :-)

Skrevet

Forøvrig enig med dritgrei... disse små tar seg aller best ut i bare nettoen!!! I motsetning til oss andre litt?!? større...

Skrevet

En Rema pose hadde holdt på denne kroppen gitt ;-))))

Skrevet

Hihihi, et noe vågalt antrekk på meg det da!!!! Hahahaha

Skrevet

Jeg hadde bare dandert den Remaposen litt sånn lekkert rundt håret jeg:-) Bærre lækkert! Sikker på at Klattismannen hadde blitt sjarmert i senk (hehe skrev visst seng først.....fniiiiiiiiiiiiiiiiiiis;-)

Skrevet

Rema pose var det første jeg også tenkte på men så kom jeg på at barn under 3 helst ikke skal ha plastposer.... hnn så vanskelig - i verste fall får jeg putte han i den lunkne julegrlten. Hadde sikkert vært søt der. Ble insoirert av Ronja sine julekort idag og kastet barna sammen rett før leggetid og klarte å få tatt 34 ubrukelige bilder (sett bort fra at de kan benyttes som underholdning under konfirmasjonen deres..)

Julen kommer raskere i år enn ellers. Basta

Skrevet

Jeg var innom Cubus og der hadde de en søt sak for små gutter. Blå velour med hvit krage...litt ala matrosdress, men ikke helt likevel...og den kostet nesten ingenting, så det det gjør jo ikke noe om han ikke bruker den mange ganger??

Skrevet

Jeg har sett en søt brun cordfløyelsdress på nettet, tenkte å se om jeg finner noe sånt til in toåring, med en fin skjorte inni.

Den buksa kunne fåes som nikkers også, hihi.

Kanskje litt teit, men han hadde blitt veldig søt med det.

Tror det var på en side med link fra Bim (lille Tordivel, kanskje?), men det er sikkert for sent å få det til jul nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...