Andreadea Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Ja nå har jeg bakt 1! hel sort, vasket UTENPÅ kjøkkenskapene, og kjøpt julegavene. Det meste på nett! Flere med god erfaring på nett? Fikk alt pakket inn også, og så sender de det for meg! Portofritt! Greit det når kroppen ikke er helt god, og ryggen krangler. Anbefales: www.loevebarna.no . De har masse fint og god service!
blond Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Så nå kan du nyte førjulstiden og slappe av mens andre stresser livet av seg! Så deilig!!
Dailis Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Hørtes kjekt ut. Nå er jeg ferdig jeg da, men neste år kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå