Gå til innhold

vaska golvet, baka og handla gaver


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har jeg bakt 1! hel sort, vasket UTENPÅ kjøkkenskapene, og kjøpt julegavene. Det meste på nett! Flere med god erfaring på nett? Fikk alt pakket inn også, og så sender de det for meg! Portofritt! Greit det når kroppen ikke er helt god, og ryggen krangler.

Anbefales: www.loevebarna.no . De har masse fint og god service!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nå kan du nyte førjulstiden og slappe av mens andre stresser livet av seg! Så deilig!!

Skrevet

Hørtes kjekt ut.

Nå er jeg ferdig jeg da, men neste år kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...